Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Firma InPost w ramach współpracy z Zebra Technologies wyposażyła 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android, umożliwiają szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wydajność dostaw InPost wzrosła nawet o 10%.

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies
fot. materiały prasowe

Komputery mobilne TC56, stosowane do obsługi potwierdzeń dostaw przez kurierów InPost, to narzędzia, które pozwalają zmniejszyć liczbę błędów i ograniczyć ilość dokumentacji. Firma może za ich pomocą przekazywać pracownikom terenowym informacje o profilach klientów, wskazówki dojazdu i inne ważne dane w czasie rzeczywistym, co umożliwia optymalizację procesów obsługi i szybszą realizację dostaw. Najważniejszym czynnikiem rozwoju firmy InPost jest ciągłość operacji i możliwość utrzymania przewidywalnych kosztów działalności. Usługa kompleksowego wsparcia serwisowego OneCare oferowana przez firmę Zebra obejmuje szybką naprawę lub wymianę przypadkowo uszkodzonych urządzeń, co oznacza niższy koszt w porównaniu z wcześniej używanymi przez kurierów InPost tabletami z systemem Windows.

– Dla konkurencyjności i zaspokojenia wymagań klientów spółka przeszła cyfrową transformację, wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android. Wymieniliśmy tablety z systemem Windows na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w oprogramowanie firmy OpenNet, niezależnego producenta oprogramowania i partnera firmy Zebra, specjalizującej się w aplikacjach do zastosowań logistycznych i programach dla kurierów. Pracujący w terenie kurierzy odpowiadają w największym stopniu za poziom satysfakcji klientów, musieliśmy więc zapewnić im odpowiednie rozwiązanie technologiczne. Komputery mobilne Zebra TC56 z ekranem dotykowym spełniają nasze wymagania związane z wytrzymałością, czasem pracy i bezpieczeństwem – umożliwiając naszym zespołom lepszą i wydajniejszą pracę. Są przy tym niewielkie oraz łatwe i wygodne w obsłudze – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

– InPost to innowacyjna firma, która stara się spełniać wymagania klientów, którzy oczekują wygodnych i elastycznych dostaw. W czasach gospodarki w modelu „na żądanie” urządzenia Zebra z systemem Android zostały dostosowane do potrzeb działalności firmy InPost, dzięki czemu usprawniły przepływ pracy oraz wpłynęły na poprawę zadowolenia klienta, a także utrzymanie przewagi konkurencyjnej — mówi Jacek Żurowski, dyrektor regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    Zebra Technologies RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Pako 2019-02-06 11:23:27
    mam okazje być jednym ze szcześliwców, no i wygodna sprawa
    • Hubert 2019-02-06 16:00:37
      Nie wątpię, że na pewno wygodniejsza niż tablet ale pytanie czy faktycznie działa i usprawnia pracę, czy jest szansa, że jako klient odczuję zmianę?
      • Kamil 2019-02-07 10:38:50
        po pierwsze się nie wieszają!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.78.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.