Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

InPost współpracuje z LPP

InPost – operator logistyczny, w który zainwestowały jedne z największych amerykańskich funduszy inwestycyjnych (Advent International oraz KKR) – nawiązał współpracę z Grupą LPP, właścicielem 5 marek odzieżowych. Od 1 października klienci e-sklepów Reserved w Polsce będą mogli zamawiać swoje przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów. W planach jest wdrożenie możliwości odbioru zakupów w Paczkomacie w kolejnych sklepach internetowych pozostałych marek Grupy LPP – Cropp, House, Mohito oraz Sinsay


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-10-2019, 11:32

Klienci sklepów Reserved będą mogli odbierać swoje zakupy przez dostępne w trybie 24h/7 Paczkomaty. InPost udostępnił użytkownikom aplikację InPost Mobile – dzięki niej kupujący mogą m.in. sprawdzić wszystkie informacje dotyczące czasu realizacji dostawy oraz śledzić drogę przesyłki.

„Preferencje i zachowania klientów zmieniają się wraz z rozwojem cyfryzacji, która napędza transformację w handlu detalicznym. Grupa LPP jest świadoma zmian na rynku i w swojej strategii stawia nie tylko na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych, ale także rozwój sieci sklepów internetowych. InPost jest świetnym partnerem logistycznym dla sklepów internetowych – aż 52% kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Dane te wskazują nie tylko na korzyść w postaci satysfakcji klientów, ale również zwiększenia sprzedaży e-sklepów, w których Paczkomaty są oferowaną opcją dostawy zakupionych produktów” – zwraca uwagę Rafał Brzoska, prezes InPost.

„W branży retail odpowiadanie na potrzeby klienta to przede wszystkim ciągła praca zarówno nad doskonaleniem oferty, jak również standardów obsługi sprzedaży. Nawiązanie współpracy z operatorem InPost, to dla nas kolejny krok w kierunku odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, którzy coraz bardziej cenią sobie czas, elastyczność i wygodę rozwiązań. Świadomość zmieniającego się rynku oraz rosnące znaczenie kanału e-commerce sprawiają, że logistyka, a tym samym elastyczne podejście do oczekiwań konsumentów to jeden ze strategicznych kierunków naszego rozwoju. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy połączyć siły z polskim operatorem, aby realizować te cele” – komentuje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

Wysoki odsetek korzystania z Paczkomatów InPost jest notowany nie tylko w dużych (81%) czy średnich (77%) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71%) i mniejszych miasteczek (74%). Podobnie wysoki poziom wskazań jest wśród użytkowników we wszystkich grupach wiekowych – w tym powyżej 50 lat – aż 65%, a powyżej 60 lat 58%.

Liczba Paczkomatów InPost (5000 urządzeń w Polsce) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej (4600). Tym samym sieć wygodnych i elastycznych punktów odbioru i nadania przesyłki w InPost jest doskonałą alternatywą dostępną w trybie 24h/7.

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    LPP RSS ALERT    /    paczkomaty RSS ALERT    /    paczkomaty InPost RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Aga 2019-10-10 13:27:39
    Świetna informacja, paczkomaty to obecnie najlepsza forma dowozu, a sklepy LPP po prostu uwielbiam.
  • julia 2019-10-11 12:47:26
    Dla mnie to będzie o wiele większy komfort zamówienia, podoba mi się to rozwiązanie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.134.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.