Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Inteligentne ekrany w sklepach zachęcą do korzystania z promocji

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 02-12-2011, 08:32

Na rynku pojawiło się nowe oprogramowanie dla marketingu. Wystarczy, że ktoś spojrzy się na ekran monitora w supermarkecie, aby natychmiast pojawiła się na nim promocja tego, co będzie pasowało do jego wieku, płci czy koloru oczu - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Zainstalowana w telewizorze kamera wyłapuje w ułamku sekundy, że stojące przed nią osoby zawiesiły wzrok na ekranie. W jednej chwili, dzięki zainstalowanemu oprogramowaniu, kamera skanuje twarz i wie, kto patrzy: jakiej jest płci, ile ma lat, jaki ma kolor włosów. Obrazu nie rejestruje, zbiera jedynie statystyczne dane.

W taki sposób działa najnowsze oprogramowanie - AIM Suite Video Analytics - stworzone przez Intela, największego producenta procesorów na świecie - podał "Dziennik Gazeta Prawna".

Intel liczy, że rozwiązaniem zainteresują się firmy żyjące z marketingu w miejscach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH