REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Internetowe narzędzie dla sprzedaży produktów rolnych

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 11-09-2015, 14:17

Copa i Cogeca zaprezentowały nowy internetowy projekt Farm Inc, opracowany, by ułatwić rolnikom budowanie świadomości marki ich produktów i omówiły dalsze kroki podczas dzisiejszej debaty przy okrągłym stole w Brukseli.

REKLAMA

Sekretarz Generalny Copa-Cogeca Pekka Pesonen powiedział: „Regionalne i lokalne produkty dysponują niesamowitym potencjałem rynkowym, jednak brakuje strategii sprzedaży, które pozwoliłyby europejskim przedsiębiorcom rolnym konkurować z międzynarodową siecią i strukturą wielonarodowych firm. Dlatego też, projekt Farm Inc obejmuje narzędzie szkoleniowe służące poprawie sprzedaży, skrojone na miarę potrzeb rolników. Powstał również interakcyjny ebook, który posłuży jako narzędzie szkoleniowe. Curriculum zawiera podstawowe zasady marketingu w sektorze rolnym oraz doświadczenia praktyczne (analizy przypadków, wizyty w terenie itd.). Jest to koncepcja innowacyjna, ponieważ wszystkie podstawy teoretyczne, doświadczenia praktyczne i ocena własna zostały zebrane w ramach jednego narzędzia, które może stać się vademecum marketingu w sektorze rolnym. Materiały szkoleniowe składają się z sześciu rozdziałów (Czym jest marketing?; Dobry plan sprzedaży; Zielone rynki; Jakość; Siła wiejskiej marki; Sprzedaż zagranicą) skupiających się na marketingu, budowaniu świadomości marki i umiędzynarodowieniu produktów rolnych.”

Testy pilotażowe przeprowadzone w trzech unijnych krajach wykazały pozytywną reakcję na darmową, internetową i interakcyjną platformę edukacyjno-szkoleniową, która została opracowana w ramach współfinansowanego z funduszy unijnych projektu Farm Inc. Projekt ten skupia się na marketingu, budowaniu świadomości marki i eksporcie produktów rolnych. Ponad 304 przedstawicieli stron zainteresowanych (rolników, przedstawicieli stowarzyszeń rolnych, przedsiębiorców rolnych, instruktorów zajmujących się kształceniem i szkoleniem zawodowym, decydentów politycznych itd.) wzięło udział w 21 wydarzeniach pilotażowych w trzech wybranych krajach, stwierdzając użyteczność i kładąc nacisk na znaczenie platformy. 191 osób przekazało wartościowe informacje zwrotne na temat poprawy treści i interaktywności narzędzia. Aktywne zaangażowanie uczestników, nawet podczas zbiorów i w trudnych warunkach społeczno-ekonomicznych, dodało wartości i zwiększyło potencjał projektu na przyszłość.  o ignored

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH