Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jakie funkcje pełni dzisiaj opakowanie żywności?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2016, 15:49

Żeby przyciągnąć uwagę klienta, trzeba wykazać się nie lada kreatywnością. Ten trend, dotyczący nie tylko sklepów internetowych, ale także stacjonarnych, obejmuje cały proces zakupowy. Czy kolorowe, ozdobne opakowanie może pomóc utrzymać zaangażowanie klienta nawet po zakończeniu transakcji?

Opakowanie spełnia funkcję ochronną przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi, a także usprawnia magazynowanie oraz przenoszenie towarów. Istotna jest również funkcja marketingowa: podkreślenie wartości produktu poprzez wskazanie jego benefitów lub kreację graficzną. 

– Klient kształtuje opinię o danej firmie, nieustannie porównując ją z jej konkurentami. Dlatego tak ważne są wszelkie działania mające na celu wyróżnienie oferty. Zaangażowanie konsumenta należy budować od chwili zakupu, po moment otwarcia pakunku. Opakowania same w sobie świadczą o tym, że to, co skrywają, jest czymś cennym, wyjątkowym. Wrażenie konsumenta jest bardzo istotne, stanowi wartość samą w sobie – mówi Jarosław Kamiński, dyrektor zarządzający Rajapack.

Obecny trend na kreatywną ekspozycję produktów sprawia, że przedsiębiorstwa są coraz bardziej pomysłowe w pakowaniu swoich towarów. Z pomocą przychodzą im różne, dekoracyjne materiały, takie jak wysokiej jakości, kolorowe papiery, metalizowane lub celofanowe folie, woreczki z organzy czy ozdobne papierowe wyściółki. Artykuły, które są zazwyczaj używane do dekoracji prezentów, wykorzystuje się do pakowania produktów. Przekłada się to na pozytywne wrażenia klienta, który kupując w danym sklepie ma poczucie, że sprawia sam sobie prezent. Szczególnie warto zadbać o to, aby ekskluzywne towary wyróżniały się od ich tańszych odpowiedników.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 907) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.