Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Józef Rolnik: Produkty premium muszą być luksusowe pod każdym względem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2014, 11:01
Józef Rolnik: Produkty premium muszą być luksusowe pod każdym względem

Zdaniem Józefa Rolnika, współwłaściciela firmy Rolnik, w ostatnich latach polski rynek opakowań diametralnie się zmienił na plus, bardzo ewoluował. Dawniej design opakowań produktów spożywczych z Zachodu wyróżniał się na sklepowych półkach, dzisiaj polskie opakowania premium są na tym samym poziomie jak te zagraniczne.

- Na opakowaniach kartonowych możliwości eksponowania ekskluzywnego przekazu jest ograniczone. Wzornictwo przemysłowe ma większe pole do działania w przypadku słoików i opakowań szklanych dla żywności - twierdzi Józef Rolnik, współwłaściciel firmy Rolnik.

- Choć opakowania szklane można używać wielokrotnie oraz prawie w 100 proc. poddawać recyklingowi uzyskując surowiec wtórny do wytworzenia nowych opakowań, to wysoka energochłonność procesu produkcji szkła (opakowań szklanych), a także zaangażowanie energii i wody oraz środków czyszczących przy ponownym użyciu tych opakowań, nakazują dobrze przeanalizować „za" i „przeciw" stosowaniu tych opakowań. Stąd malejący systematycznie udział w rynku opakowań szklanych, choć ich zalety powodują, iż nigdy z rynku nie znikną. Opakowania szklane należą bowiem do „opakowaniowej arystokracji" - twierdzi Wacław Wasiak, dyrektor Polskiej Izby Opakowań.

Dzisiaj polskie huty szkła mają taką wiedzę i umiejętności, że można zrealizować tu każdy pomysł. - Nasza seria premium to produkty z transparentną etykietą, dzięki czemu na sklepowej półce klient może dokładnie obejrzeć zawartość słoika. Poza tym postawiliśmy na nietypowy kształt słoika i szerokie wieczko - dodaje przedsiębiorca.

Józef Rolnik, podkreśla, że jeśli decydujemy się na umieszczenie słowa premium na opakowaniu naszego produktu to musimy zadbać żeby zarówno sam produkt jak i design opakowania sprawiał, że produkt jest prestiżowy.

- Polacy jak mało który naród są bardzo otwarci na nowości spożywcze z wyższej półki, zwłaszcza w segmencie przetworów warzywnych. Zupełnie inaczej jest we Francji, Hiszpanii czy we Włoszech, gdzie konsumenci są bardzo konserwatywni. Polacy chętnie sięgają po nowości premium typu papryka czereśniowa z serem lub tuńczykiem , i to mimo wyższej ceny luksusowych produktów - twierdzi Józef Rolnik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • cvc 12-11-2014, 10:24:
I brawo, p.Rolnik ma rację!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.