Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Karolina Liberka z Feno.pl na X FRSiH: Firmy spożywcze powinny korzystać z siły mediów społecznościowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2017, 11:54
Karolina Liberka z Feno.pl na X FRSiH: Firmy spożywcze powinny korzystać z siły mediów społecznościowych
Karolina Liberka, Business Development Deputy Director, Feno.pl. Fot. PTWP

Siła mediów społecznościowych to siła, której nie można pomijać w budżetach marketingowych i w planowaniu komunikacji - mówiła Karolina Liberka, Business Development Deputy Director w Feno.pl podczas debaty "Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu", która odbyła się w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

- Dawniej firmy spożywcze głównie skupiały się na dystrybucji, a kwestia marketingowa była trochę przez nie zaniedbana. Obecnie żyjemy w czasach, w których dystrybucja i marketing muszą iść w jednym czasie, ponieważ konsumenci chcą coś wiedzieć o produktach, np. czy odpowiadają ich stylowi życia - mówiła Karolina Liberka, Business Development Deputy Director w Feno.pl.

- Jeszcze pięć lat temu cała branża handlowa wydawała na marketing tyle co branża spożywcza, a dziś branża handlowa wydaje dużo więcej - dodała.

Warto wiedzieć - tłumaczyła - czym mają być nasze produkty i czym mają się wyróżnić.

Karolina Liberka zwróciła uwagę na fakt, że kulinaria cały czas cieszą się niesłabnącą popularnością, zmieniają się tylko upodobania konsumentów, np. w ubiegłym roku popularnością cieszyła się kuchnia tajska, a obecnie można zauważyć zainteresowanie kuchnią japońską, np. daniem ramen.

- Dwa miliony ludzi czyta blogi kulinarne, które generują bardzo dużą aktywizację konsumentów - wyjaśniała.

Zaznaczyła też, że z jednej strony ważne jest, aby firmy spożywcze korzystały ze współpracy z blogerami i influencerami, z drugiej - nie byłaby dobra sytuacja, w której wszystkie marki zaczęłyby masowo współpracować np. z trendsetterami.

- Bardzo ważne jest odpowiednie dobranie influencera do swojej marki. W kontekście promowania żywności warto poszukać autorytetów, którzy się dobrze kojarzą z daną marką żywnościową - tłumaczyła.

Dodała, że obecnie siła social media to siła, której nie można pomijać w budżetach marketingowych i w planowaniu komunikacji. - To jest jedno z najbardziej dokładnych narzędzi, jeśli chodzi o targetowanie - mówiła.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 912) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH