Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Kerry prognozuje najpopularniejsze trendy smakowe w 2019 r.

Firma Kerry, lider w dziedzinie smaku i odżywiania, właśnie opublikowała swoją coroczną „listę smakowych przebojów”. Ta ukierunkowana na przyszłość inicjatywa to przewidywania dotyczące trendów smakowych pojawiających się i zyskujących popularność na rynkach żywności oraz napojów. Koncentruje się na funkcjonalnych składnikach do żywności oraz na produktach konsumenckich z poszczególnych kategorii tj. kulinaria (m.in. dania gotowe, zupy, sosy), przekąski słone, słodycze i napoje spożywane na zimno i gorąco.

Kerry prognozuje najpopularniejsze trendy smakowe w 2019 r.
fot. materiały prasowe

Prognozy przedstawione w tym zestawieniu bazują na wiedzy i doświadczeniu wewnętrznych ekspertów Kerry (specjalistów ds. dodatków smakowych, baristów i ekspertów ds. kulinarnych, ekspertów ds. marketingu), a także na trendach konsumenckich oraz informacjach o nowych produktach wprowadzanych w handlu detalicznym i gastronomii.

 Jego autorzy przewidują, że — w miarę jak konsumenci będą coraz lepiej poznawać smaki z innych krajów, takie jak kimchi, wakame czy matcha — nadejdzie nowa fala popularności egzotycznych smaków z różnych regionów, na przykład Afryki. Wraz z rosnącym pragnieniem podróżowania coraz dalej po całym świecie na rynku zaczynają pojawiać się takie smaki, jak gesho czy moringa. Świadczy to o zwiększonym zapotrzebowaniu na smaki, które nawiązują do wspomnień konsumentów związanych z poznawaniem innych kultur.

Kerry przewiduje, że w 2019 r. wśród wszystkich kategorii wzrośnie popularność smaków pochodzących od roślin; konsumenci szukają bowiem innowacyjnych i wysokiej jakości produktów, które zapewnią im korzyści emocjonalne. Rośliny, takie jak owoce dzikiej róży czy pandan, kojarzą się ze zdrowiem, a jednocześnie zapewniają nowe, ekscytujące doznania smakowe. Dlatego właśnie są w stanie idealnie odpowiedzieć na to zapotrzebowanie.

— Możemy spodziewać się pojawienia się smaków, które wzmacniają doznania zmysłowe związane z jedzeniem i piciem, a przy tym są wyśmienite. W kategorii przekąsek wymieniono regionalne odmiany papryczki chili, takie jak ancho i cubanelle. Rośnie też popularność smaków dymnych. Ogólnie rzecz biorąc, sensoryka odgrywa coraz większą rolę podczas podejmowania przez konsumentów decyzji zakupowych, a jednocześnie stanowi innowacyjny i kreatywny sposób dostarczania smaku — mówi Coralie Garcia-Perrin, Senior Marketing Manager for Taste w Kerry Europe.

— W Kerry nieustannie poszukujemy nowości, a naszym celem jest tworzenie doznań smakowych, które zachwycają, fascynują i zaskakują naszych klientów oraz ich konsumentów. Nasze »zestawienia smaków« to kompleksowy przegląd trendów w sektorze żywności i napojów. Wykorzystują one wiedzę naszych ekspertów i czerpią inspirację z rynku: branży gastronomicznej, handlu detalicznego i mediów społecznościowych. Aby stworzyć autentyczną przyszłość smaku, wykorzystujemy znacznie więcej niż sam smak jako taki — dodała.

Przeczytaj cały raport firmy Kerry!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kerry Polska RSS ALERT    /    smaki RSS ALERT    /    trendy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.166.133.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.