Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Klient sklepu ma trzy dni na reklamację żywności

  • Autor: PAP
  • Data: 07-04-2012, 18:09

Jeżeli kupiona żywność okaże się nieświeża lub otrzymamy w sklepie co innego niż chcieliśmy, możemy ją reklamować w ciągu trzech dni od otwarcia opakowania lub momentu zakupu - informuje "Gazeta Polska codziennie". Przy reklamacji trzeba okazać paragon.

Gazeta przytacza także dane z sondażu dla programu lojalnościowego Payback. Wynika z niego, że na organizację wielkanocnego stołu większość Polaków nie wyda więcej niż 500 zł. Tylko 16 proc. badanych zadeklarowało, że będzie to większa kwota.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH