REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Klient więcej kupi i będzie bardziej zadowolony, jeśli łączy go coś ze sprzedawcą

  • Autor: portalspozywczy.pl / PAP
  • Data: 22-07-2009, 12:37

Naukowcy z Kanady i Singapuru twierdzą, że jeśli podczas robienia zakupów okaże się, że sprzedawca ma coś wspólnego z kupującym, klient kupi więcej i będzie bardziej zadowolony.

REKLAMA

"Nasze badania pokazują, w jaki sposób fundamentalna ludzka potrzeba nawiązywania kontaktu z innymi, przejawia się w transakcjach handlowych" - piszą naukowcy na łamach pisma "Journal of Consumer Research".

Badacze przeprowadzili serię eksperymentów dotyczących relacji sprzedawców i ich klientów. Wspólne miejsce zamieszkania czy data urodzenia sprawiały, że klienci lepiej oceniali usługi oraz chętniej korzystali z nich ponownie.

Naukowcy wykazali też, że fabrykowanie podobieństw przynosi negatywne skutki. Ostrzegają więc sprzedawców, żeby nie starali się na siłę zastosować tej taktyki jako techniki perswazji, ponieważ mogą zrazić klientów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH