Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolejna edycja programu Firma Przyjazna Klientowi

  • Autor: www.portalspozywczy.com.pl
  • Data: 29-02-2008, 12:58

Instytut Zarządzania we współpracy z partnerami: firmą badawczą TNS OBOP oraz firmą Researcher by Call Center Poland rozpoczyna realizację IV edycji Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi (FPK).

Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma charakter ogólnopolski. Do programu mogą zgłaszać się firmy i instytucje, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi swych Klientów i skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z Klientem.
Misją Programu Certyfikującego FPK jest wzrost poziomu zarządzania obsługą klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych korzyściach.

Celem Programu Certyfikującego FPK jest uhonorowanie firm i instytucji realizujących wyróżniające się programy działań zorientowane na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą Klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych korzyściach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 408) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH