Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Kurierzy GLS dostarczają zamówienia online dla klientów IKEA

Teraz obsługa zamówień online w IKEA będzie przebiegać jeszcze szybciej i sprawniej. To możliwe m.in. dzięki współpracy z GLS - firma kurierska realizuje dostawy z magazynu firmy 3LP, który obsługuje sklep IKEA i zapewnia coraz bardziej spersonalizowane rozwiązania dostaw.

Kurierzy GLS dostarczają zamówienia online dla klientów IKEA
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 19-09-2019, 14:33

GLS dostarcza paczki z Parcel Unit, czyli jednostki logistycznej sieci IKEA dostosowanej do obsługi sprzedaży online (jest zlokalizowana w Siechnicach pod Wrocławiem). Przesyłki ważą do 30 kg, ponieważ wśród dostępnych tam 6 tys. produktów są przede wszystkim małe meble i różnego rodzaju akcesoria.

Cały proces logistyczny w Parcel Unit zaprojektowany jest tak, by sprawnie obsługiwać zwiększającą się liczbę zamówień online. Zautomatyzowany system pozwala na kompletowanie zamówień w tempie nawet do 2 tys. sztuk produktów na godzinę. Kluczowym elementem tego procesu jest również szybka i sprawna dostawa gotowej paczki do odbiorcy końcowego – a umożliwia to właśnie współpraca z GLS.

– Nasza gęsta i sprawna sieć logistyczna gwarantuje krótki czas dostawy. Istotny jest też fakt, że zapewniamy coraz bardziej spersonalizowane rozwiązania dostaw na tzw. ostatniej mili. Sukcesywnie wprowadzamy nowe funkcjonalności i dostosowujemy nasze usługi do zmieniających się oczekiwań klientów, w tym coraz bardziej mobilnego stylu życia. Elastyczne podejście pozwala nam realizować dostawy jeszcze efektywniej – podkreśla Małgorzata Markowska, kierownik działu marketingu w GLS Poland.

Przykładem może być usługa FlexDeliveryService, w ramach której odbiorcy paczek mogą korzystać z szeregu opcji, jak zmiana daty dostawy, doręczenie na nowy adres, odbiór własny w oddziale lub w punkcie ParcelShop, pozostawienie paczki we wskazanym przez odbiorcę miejscu, również bez podpisu na terenie adresu doręczenia.

– Strumień produktów zamawianych w internecie stale rośnie, a co za tym idzie coraz większy wolumen przesyłek dostarczamy do odbiorców indywidualnych. Wszystko wskazuje na to, że nowoczesne usługi kurierskie będą kluczowym elementem rozwoju e-commerce również w przyszłości – mówi Małgorzata Markowska.

W znacznej mierze z myślą o odbiorcach indywidualnych GLS rozwija też sieć punktów odbioru i nadania paczek. Obecnie, w całym kraju, klienci mają do dyspozycji już ponad 1600 punktów ParcelShop. W ramach pilotażowego programu aż 100 z nich zostanie przekształconych w Punkty Szybkiej Paczki. Oprócz tego GLS wprowadza także własne, firmowe Punkty Szybkiej Paczki, zapewniające znacznie szerszy, kompleksowy zakres obsługi (jest tam m.in. przymierzalnia). Niedawno w Poznaniu ruszył pierwszy taki, firmowy Punkt Szybkiej Paczki - jego zespół w całości stanowią pracownicy GLS.

więcej informacji:

GLS RSS ALERT    /    IKEA RSS ALERT    /    kurierzy RSS ALERT    /    usługi kurierskie RSS ALERT    /    Małgorzata Markowska RSS ALERT    /    GLS Poland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.