Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Manager Ocean Machines: Dyskonty mają wpływ na wzrost sprzedaży maszyn pakujących

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-02-2013, 14:19
Manager Ocean Machines: Dyskonty mają wpływ na wzrost sprzedaży maszyn pakujących
Piotr Majcherek, Sales Manager, Ocean Machines Polska

Dyskonty w znaczący sposób wpływają na rynek związany z branżą spożywczą. Konkurencja pomiędzy sieciami nie dotyczy tylko cen, ale również wyglądu opakowań. Wysokie wymagania narzucone przez sieci dostawcom, wymuszają na producentach inwestycje w wydajne linie produkcyjne i pakujące - stwierdza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Majcherek, Sales Manager w Ocean Machines Polska.

- Czy rozwój dyskontów, w których niemal wszystkie produkty sprzedawane są w opakowaniach, wpływa na zwiększenie sprzedaży maszyn pakujących?

- Dyskonty w znaczący sposób wpływają na rynek związany z branżą spożywczą. Konkurencja pomiędzy sieciami nie dotyczy tylko cen, ale również wyglądu opakowań. Wysokie wymagania narzucone przez sieci dostawcom, wymuszają na producentach inwestycje w wydajne i efektywne linie produkcyjne i linie pakujące. Jednak fakt, że dyskonty sprzedają wszystkie produkty w opakowaniach wpływa również na producentów, których sprzedaż opiera się na innych kanałach handlowych niż supermarkety. Badania pokazują, że tzw. "wielki format" zyskuje każdego roku w sprzedaży produktów spożywczych, a co za tym idzie - wpływa i kreuje potrzeby konsumenta. Dlatego wiele firm znajduje się w punkcie, w którym należy podjąć decyzję o inwestycjach m.in. w urządzenia pakujące, bądź zakończeniu działalności. Stąd można pokusić się o stwierdzenie, że dyskonty mają wpływ na wzrost sprzedaży maszyn pakujących.

- Które branże najmocniej inwestują w maszyny pakujące?

- Na tak postawione pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Powiedziałbym raczej, że nie branża a nowoczesny sposób rozumienia i prowadzenia biznesu jest absolutnym wyróżnikiem, jeśli chodzi o inwestowanie w maszyny pakujące. Nie odnotowaliśmy wzrostu zainteresowania jakiejś konkretnej grupy skupionej wokół określonej gałęzi, bądź branży. W ostatnim roku nasze urządzenia zostały dostarczone i uruchomione u grupy klientów mieszczących się w szeroko rozumianym rynku spożywczym, m.in. do producentów bakalii, ciastek, karmelków, przekąsek-snacków, jak również w branży przetwórstwa owocowo-warzywnego.

Na uwagę zasługuje fakt, że obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania naszymi produktami małych i średnich przedsiębiorstw, których właściciele często nabywają swoje pierwsze w pełni zautomatyzowane urządzenie, m.in. celem zwiększenia wydajności czy poprawy wizualnej atrakcyjności oferowanego produktu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH