Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marketing i zarządzanie marką w branży spożywczej na Uczelni Łazarskiego

  • Autor: pr
  • Data: 01-02-2012, 13:49

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, we współpracy z Instytutem Branży Spożywczej, otworzyło nowy kierunek studiów podyplomowych "Marketing i zarządzanie marką w branży spożywczej". Dodatkowo, partnerami studiów zostali BBDO Warszawa, Brief i Mediarun.pl. Nabór trwa do 15 lutego.

Celem studiów jest przekazanie wszechstronnej wiedzy z zakresu zarządzania markami i rozwinięcie kompetencji marketingowych osób pracujących, bądź wiążących swoją przyszłość z pracą w branży spożywczej.

Studia trwają 2 semestry, a ich całkowity koszt wynosi 6900 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH