Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marki spożywcze wrócą do brytyjskich programów telewizyjnych

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 22-12-2010, 14:06

Brytyjski regulator rynku medialnego Ofcom zezwoli na product placement w filmach, serialach, programach rozrywkowych i sportowych - podaje Gazeta Wyborcza. Ale nie w programach dziecięcych i informacyjnych. Product placement wciąż będzie zakazany w wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii programach publicystycznych, poradnikowych oraz religijnych.

Wielka Brytania dotąd była bardzo konserwatywna wobec pojawiania się marek produktów w telewizji - przypomina Gazeta Wyborcza. Według brytyjskich regulacji w serialach czy programach nie mogą pojawić się: broń, alkohol, papierosy, hazard, farmaceutyki, mleko dla dzieci, żywność i napoje z wysoką zawartością cukrów, soli czy tłuszczu.

W każdym programie, gdzie producent zapłaci za pokazanie towaru, widzowie przez minimum trzy sekundy - na początku i końcu - zobaczą specjalne logo - podaje dziennik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH