Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MasterCard rozwija usługi dodatkowe

  • wnp.pl
  • Autor: Katarzyna Walterska, wnp.pl
  • Data: 29-04-2015, 14:18

MasterCard Europe dba o rozwój usług dodatkowych. Rozwiązania i usługi, które wprowadza mają na celu rozwój obrotu bezgotówkowego i zaoferowanie konsumentom bezpiecznych i wygodnych płatności – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Usługa Płać kartą i wypłacaj, czyli cashback pełni np. podwójną rolę -  daje konsumentom łatwy i wygodny dostęp do gotówki, a łatwiejszy dostęp do środków na kontach może zachęcić konsumentów do częstszego korzystania z karty.

Jak duże znaczenie dla MasterCard ma rozwój usług dodatkowych, a nie samych płatności, np. cashback?

- Wszystkie rozwiązania i usługi, które wprowadzamy, mają na celu rozwój obrotu bezgotówkowego oraz zaoferowanie konsumentom bezpiecznych i wygodnych płatności. To są podstawowe cele naszej działalności - mówi Bartosz Ciołkowski.

- Jeśli chodzi o usługę Płać kartą i wypłacaj, czyli cashback, to pełni on podwójną rolę. Z jednej strony, daje konsumentom łatwy i wygodny dostęp do gotówki, szczególnie w miejscach, gdzie sieć bankomatowa nie jest mocno rozwinięta. Mogą to być na przykład mniejsze miejscowości czy nowe osiedla, które w szybkim tempie powstają w polskich miastach - dodaje.

- Z drugiej strony, łatwiejszy dostęp do środków na naszych kontach może zachęcić konsumentów do częstszego korzystania z karty – aby skorzystać z wypłaty gotówki w kasie sklepowej, należy bowiem coś kupić i zapłacić za to kartą - mówi również.

Dodaje, że mimo szybkiego rozwoju innowacyjnych płatności bezgotówkowych w Polsce, pod względem poziomu ubankowienia nasz kraj ciągle ma sporo do nadrobienia.

- Wiele osób posiada konta i karty, ale w ogóle z nich nie korzysta. Usługi takie, jak Płać kartą i wypłacaj, mają szansę na zwiększenia aktywności konsumentów na tym polu - mówi Bartosz Ciołkowski.

Oczywiście, na poziom ubankowienia i stopień rozwoju obrotu bezgotówkowego w dużym stopniu wpływa również edukacja finansowa. MasterCard wraz ze swoimi partnerami biznesowymi aktywnie włącza się w edukację konsumentów. Dotyczy ona nie tylko naszych produktów, ale płatności bezgotówkowych jako całości - dodaje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH