REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

MasterCard rozwija usługi dodatkowe

  • wnp.pl
  • Autor: Katarzyna Walterska, wnp.pl
  • Data: 29-04-2015, 14:18

MasterCard Europe dba o rozwój usług dodatkowych. Rozwiązania i usługi, które wprowadza mają na celu rozwój obrotu bezgotówkowego i zaoferowanie konsumentom bezpiecznych i wygodnych płatności – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

REKLAMA

Usługa Płać kartą i wypłacaj, czyli cashback pełni np. podwójną rolę -  daje konsumentom łatwy i wygodny dostęp do gotówki, a łatwiejszy dostęp do środków na kontach może zachęcić konsumentów do częstszego korzystania z karty.

Jak duże znaczenie dla MasterCard ma rozwój usług dodatkowych, a nie samych płatności, np. cashback?

- Wszystkie rozwiązania i usługi, które wprowadzamy, mają na celu rozwój obrotu bezgotówkowego oraz zaoferowanie konsumentom bezpiecznych i wygodnych płatności. To są podstawowe cele naszej działalności - mówi Bartosz Ciołkowski.

- Jeśli chodzi o usługę Płać kartą i wypłacaj, czyli cashback, to pełni on podwójną rolę. Z jednej strony, daje konsumentom łatwy i wygodny dostęp do gotówki, szczególnie w miejscach, gdzie sieć bankomatowa nie jest mocno rozwinięta. Mogą to być na przykład mniejsze miejscowości czy nowe osiedla, które w szybkim tempie powstają w polskich miastach - dodaje.

- Z drugiej strony, łatwiejszy dostęp do środków na naszych kontach może zachęcić konsumentów do częstszego korzystania z karty – aby skorzystać z wypłaty gotówki w kasie sklepowej, należy bowiem coś kupić i zapłacić za to kartą - mówi również.

Dodaje, że mimo szybkiego rozwoju innowacyjnych płatności bezgotówkowych w Polsce, pod względem poziomu ubankowienia nasz kraj ciągle ma sporo do nadrobienia.

- Wiele osób posiada konta i karty, ale w ogóle z nich nie korzysta. Usługi takie, jak Płać kartą i wypłacaj, mają szansę na zwiększenia aktywności konsumentów na tym polu - mówi Bartosz Ciołkowski.

Oczywiście, na poziom ubankowienia i stopień rozwoju obrotu bezgotówkowego w dużym stopniu wpływa również edukacja finansowa. MasterCard wraz ze swoimi partnerami biznesowymi aktywnie włącza się w edukację konsumentów. Dotyczy ona nie tylko naszych produktów, ale płatności bezgotówkowych jako całości - dodaje. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH