Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonald's, Coca-Cola oraz Marlboro w dziesiątce najcenniejszych marek świata

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2011, 10:38

Marka McDonald's warta jest 81 mld dol. (wzrost o 23 proc. w porównaniu z ub.r.) i zajmuje czwartą pozycję w ogólnoświatowych rankingu BrandZ 2011 przygotowanym przez Millward Brown. Pierwsze trzy miejsca okupują: Apple, Google oraz IBM.

Wśród marek związanych z branżą spożywczą w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się także: na szóstym miejscu Coca-Cola, która osiągnęła wartość 73,3 mld dol. (wzrost o 8 proc.), a na ósmym - Marlboro, które warte jest 67,5 mld dol. (wzrost o 18 proc.).

W zestawieniu znalazły się także m.in. Walmart (15. pozycja z wartością 37,3 mld dol.), Tesco (31. pozycja; 21,8 mld dol.) oraz Budwesiser (45. miesjce, 16 mld dol. wartości).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH