Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Media społecznościowe pozwalają na lokowanie produktu oraz wyrażanie opinii

Klient jest chodzącą reklamą. Współtworzy wizerunek marki. Media społecznościowe pozwalają na lokowanie produktu oraz wyrażenie opinii, która dociera do coraz szerszej grupy osób. Poza reklamą wśród znajomych znaczenie mają opinie wyrażane przez znane nam osoby ze świata mediów. To oni mają największy zasięg i docierają do osób, które nie zwracają uwagi na typowe formy reklamy – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Dorota Łuszczek, technolog z firmy Vimax.

Media społecznościowe pozwalają na lokowanie produktu oraz wyrażanie opinii
Dorota Łuszczek

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 25-02-2019, 11:17

Na znaczeniu zyskują pozytywne doświadczenia, bowiem marki nie sprzedają wyłącznie produktów, ale dążą do wywołania pozytywnych emocji. Ambasadorzy marki to najczęściej osoby, które wyznają pewien styl życia. Kojarzone ze sportem, zdrowym odżywianiem czy znani rodzice, którzy stają się wzorem do naśladowania. Osoby te zwracają uwagę na korzyści produktu i pozycjonują wizerunek marki. Bycie Healthy staje się modne.

Produkty Healthy to produkty z prostym składem, funkcjonalne, naturalne i ekologiczne. Żywność wzbogacona w modne dodatki kusi nazwą i składem. Coraz częściej słyszymy takie nazwy jak kurkuma, ashwagandha, matcha, inulina, chia, chlorella czy spirulina. Nadają one prozdrowotny charakter i wzbudzają zainteresowanie followersów. Śledzimy #healthyfood chcąc żyć lepiej i zdrowiej.

Firma VIMAX wyspecjalizowała się w produkcji ekstraktów roślinnych. Ekstrakty roślinne umożliwiają tworzenie innowacyjnych rozwiązań smakowych, zapewniają naturalne korzyści zdrowotne oraz są w trendzie czystej etykiety.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dorota Łuszczek RSS ALERT    /    Vimax RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    czysta etykieta RSS ALERT    /    dodatki dla branży spożywczej RSS ALERT    /    Healthy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.214.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.