Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Menedżer Nestlé Health Science: Edukowanie nt. roli żywienia w chorobie to nasza misja!

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-08-2016, 14:24
Menedżer Nestlé Health Science: Edukowanie nt. roli żywienia w chorobie to nasza misja!
Monika Posadas, kierownik rozwoju biznesu Nestlé Health Science w Polsce/ fot. materiały prasowe

– Specjalizujemy się w żywieniu medycznym, dysponujemy rozwiązaniami żywieniowymi dopasowanymi do danej choroby. W przyszłości zamierzamy poszerzyć portfolio o kategorię consumer care – czyli o produkty, po które konsument może sięgnąć sam, bez konsultacji z lekarzem. Będą to preparaty wzmacniające, np. dla osób starszych, które czują się osłabione – zapowiada Monika Posadas, kierownik rozwoju biznesu firmy Nestlé Health Science w Polsce.

Dział Nestlé Health Science powstał w Polsce w 2011 roku, wcześniej był częścią Działu Nutrition. – Wówczas oferowaliśmy rozwiązania żywieniowe dedykowane konkretnym chorobom, np. hospitalizowanym, niedożywionym pacjentom. Później ta dywizja została wydzielona i dołączały do niej kolejne kategorie – głównie poprzez akwizycje firm – mówi Monika Posadas.

Dzisiaj Nestlé Health Science posiada na polskim rynku kategorię produktów doustnych, które są sprzedawane w aptece bez recepty – Są to produkty skierowane głównie do pacjentów ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko i energię, np. onkologicznych, już od momentu diagnozy. Kolejna kategoria, w której się specjalizujemy, to żywienie dojelitowe dla pacjentów, którzy przebywają w szpitalu. Mamy również preparaty stosowane u dzieci, np. u – dzieci urodzonych z niską masą urodzeniową, w celu wzbogacenia kalorycznie diety maluchów, aby wyrównać niedobory – dodaje Monika Posadas.

Nestlé Health Science ma w planach wprowadzanie kolejnych rozwiązań związanych z zaburzeniami jelitowymi – zwłaszcza, że obecnie wiele osób boryka się z nietolerancjami związanymi np. z glutenem – Planujemy również poszerzyć ofertę o preparaty dla osób z zespołem jelita drażliwego. Obecnie ta kategoria produktów wchodzi na rynek w Stanach Zjednoczonych – zapowiada Monika Posadas.

Firma jest otwarta na rozwój zarówno organiczny jak również poprzez akwizycję oraz przejmowanie innowacyjnych biotechnologicznych firm. Zdaniem ekspertki Nestlé Health Science świadomość polskiego konsumenta rośnie, o czym świadczy choćby fakt, że coraz więcej Polaków czyta etykiety produktów spożywczych.

 – Coraz więcej chorych osób – pacjentów, którzy poddawani są leczeniu, szuka specjalistycznych preparatów wzmacniających, bo wiedzą, że w czasie choroby zmienia się zapotrzebowanie na pewne składniki, np. białko. Jednak jest jeszcze bardzo wiele do zrobienia w zakresie edukowania konsumentów i środowiska medycznego. Naszą misją jest właśnie edukowanie! My edukujemy przede wszystkim środowisko medyczne – zapewnia Monika Posadas.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pacjentka 13-08-2017, 09:58:
Słabe, czysta demagogia. Ta ekspertka to ma wiedzę czysto teoretyczna, to pielegniarka , która pojecia praktycznego nt zywienia nie ma poza tym co wyczytała z kasiarzy i artykułów. Nutricia prowadzi prawdziwa edukacje środowiska medycznego i pacjentów. Działania nestle to imitacja.
  • Mateusz 18-08-2016, 02:12:
Smieszne i załosne jest to Nestle. Poją dzieci cukrem od małego w swoich kaszkach, płatkach itp. A później chcą to zwalczać :D

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH