Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Millenialsi - oczami producentów żywności

Jedno jest pewne ... i większość producentów żywności jest co do tego zgodna - pokolenia Millenialsów nie można lekceważyć. Dlatego przyglądamy się jakie znaczenie w strategiach spożywczych marek ma ta grupa konsumencka.

Millenialsi - oczami producentów żywności
fot. shutterstock

Aktywni millenialsi to grupa ponad 11 milionów osób czyli ponad połowa w wieku reprodukcyjnym. Na całym świecie to 1,7 miliarda ludzi. - Za około 10 lat będą stanowić około 75% stanowisk pracy w Polsce. Nierozsądnym byłoby bagatelizowanie tej grupy - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą Kotaniec.

Jego zdaniem firma, która myśli przyszłościowo zdecydowanie powinna uwzględniać ten segment w swoich działaniach. - Żeby jednak to robić należy dobrze poznać tę grupę i już teraz budować z nią relacje. Millenialsi to grupa dla której lifestyle ma kluczowe znaczenie, są otwarcie, pewni siebie i zorientowani na cel. Są bardzo social i kupują to co jest ‘fajne’ – są w stanie zapłacić za produkt zdecydowanie więcej jeśli uznają, że wypada go mieć - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Dlatego jego zdaniem już teraz firmy powinny być social, atrakcyjne wizerunkowo w swoim przekazie ale również oferować ‘cool’ produkty.

 Czytaj również: Millenialsi lubią diety roślinne. Chętnie wybierają lokale wege

- Millenialsi to konsumenci wychowani w internetowym środowisku. Jesteśmy zmuszeni na odpowiadanie na ich specyficzne, bo inne niż konwencjonalne, potrzeby - mówi Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich.

Zdaniem prezesa Makaronów Polskich pokolenie Millenialsów zwraca szczególną uwagę na produkty ekologiczne, prozdrowotne i ofertę convenience. - Millenialsi są coraz bardziej znaczącą grupą zakupową dla producentów żywności - zapewnia Zenon Daniłowski. 

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice, dodaje, że każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości. - Nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu - ma lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla Krzysztof Pawiński.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

millenialsi RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT    /    Makarony Polskie RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.119.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.