Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Millenialsi - oczami producentów żywności

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-06-2017, 13:20
Millenialsi - oczami producentów żywności
fot. shutterstock

Jedno jest pewne ... i większość producentów żywności jest co do tego zgodna - pokolenia Millenialsów nie można lekceważyć. Dlatego przyglądamy się jakie znaczenie w strategiach spożywczych marek ma ta grupa konsumencka.

Aktywni millenialsi to grupa ponad 11 milionów osób czyli ponad połowa w wieku reprodukcyjnym. Na całym świecie to 1,7 miliarda ludzi. - Za około 10 lat będą stanowić około 75% stanowisk pracy w Polsce. Nierozsądnym byłoby bagatelizowanie tej grupy - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą Kotaniec.

Jego zdaniem firma, która myśli przyszłościowo zdecydowanie powinna uwzględniać ten segment w swoich działaniach. - Żeby jednak to robić należy dobrze poznać tę grupę i już teraz budować z nią relacje. Millenialsi to grupa dla której lifestyle ma kluczowe znaczenie, są otwarcie, pewni siebie i zorientowani na cel. Są bardzo social i kupują to co jest ‘fajne’ – są w stanie zapłacić za produkt zdecydowanie więcej jeśli uznają, że wypada go mieć - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Dlatego jego zdaniem już teraz firmy powinny być social, atrakcyjne wizerunkowo w swoim przekazie ale również oferować ‘cool’ produkty.

 Czytaj również: Millenialsi lubią diety roślinne. Chętnie wybierają lokale wege

- Millenialsi to konsumenci wychowani w internetowym środowisku. Jesteśmy zmuszeni na odpowiadanie na ich specyficzne, bo inne niż konwencjonalne, potrzeby - mówi Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich.

Zdaniem prezesa Makaronów Polskich pokolenie Millenialsów zwraca szczególną uwagę na produkty ekologiczne, prozdrowotne i ofertę convenience. - Millenialsi są coraz bardziej znaczącą grupą zakupową dla producentów żywności - zapewnia Zenon Daniłowski. 

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice, dodaje, że każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości. - Nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu - ma lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla Krzysztof Pawiński.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 088) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH