Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2016, 11:45
Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro
Specjaliści Mintela przekonują, że znajdujemy się dziś u progu nowej ery w rozwoju technologii. fot. shutterstock

Analitycy firmy Mintel Comperemedia zidentyfikowali i przeanalizowali trzy kluczowe trendy marketingowe, którymi będzie charakteryzował się rynek kanadyjski w 2016 roku.

Jak zauważa Andrew Davidson, starszy wicedyrektor Comperemedia, w 2015 roku na rynku kanadyjskim wzrosła rola marketingu kontekstowego i wielokanałowego.

- Żadna branża przemysłu nie może już sobie pozwolić na pozostanie poza cyfrową rewolucją. W kolejnych miesiącach wzrośnie popyt konsumentów na personalizację i stałą łączność marki z klientem. W efekcie kanadyjskie firmy zostaną zmuszone do opracowania takich strategii marketingowych, które pozwolą nie tylko zaangażować konsumenta w dowolnym miejscu i czasie, ale również dadzą mu możliwość swobodnego poruszania się w ogromnej ilości dostępnych produktów i usług - mówi analityk.

W ocenie Davidsona, liderami swoich branż, począwszy od ubezpieczeń aż po handel detaliczny, będą te marki, które jak najszybciej wdrożą powyższe strategie i przekształcą swoje praktyki marketingowe jak nigdy dotąd.

Analitycy Mintela wskazują, że nowi gracze na rynku przekraczają istniejące granice w niestandardowy sposób. Za pomocą usług cyfrowych dostarczają przedsiębiorstwom możliwość łatwiejszego dotarcia do rynków wschodzących, nowych grup klientów, a także opracowania nowych kanałów dystrybucji. 

Specjaliści przekonują, że znajdujemy się dziś u progu nowej ery w rozwoju technologii. To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro. Konsumenci chcą spełniać swoje oczekiwania na własnych warunkach z możliwością ich zmiany z dnia na dzień, a nawet z minuty na minutę.

Mintel zauważa, że Kanadyjczycy w coraz większym stopniu popadają w długi, co znacząco ogranicza ich możliwości rozwoju. Aby temu zapobiec, instytucje finansowe zaczynają wykraczać poza tradycyjnie rozumianą zdolność kredytową i w coraz większym stopniu wykorzystują innowacyjne metody przy przyznawaniu kredytów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 714) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH