REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2016, 11:45
Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro
Specjaliści Mintela przekonują, że znajdujemy się dziś u progu nowej ery w rozwoju technologii. fot. shutterstock

Analitycy firmy Mintel Comperemedia zidentyfikowali i przeanalizowali trzy kluczowe trendy marketingowe, którymi będzie charakteryzował się rynek kanadyjski w 2016 roku.

REKLAMA

Jak zauważa Andrew Davidson, starszy wicedyrektor Comperemedia, w 2015 roku na rynku kanadyjskim wzrosła rola marketingu kontekstowego i wielokanałowego.

- Żadna branża przemysłu nie może już sobie pozwolić na pozostanie poza cyfrową rewolucją. W kolejnych miesiącach wzrośnie popyt konsumentów na personalizację i stałą łączność marki z klientem. W efekcie kanadyjskie firmy zostaną zmuszone do opracowania takich strategii marketingowych, które pozwolą nie tylko zaangażować konsumenta w dowolnym miejscu i czasie, ale również dadzą mu możliwość swobodnego poruszania się w ogromnej ilości dostępnych produktów i usług - mówi analityk.

W ocenie Davidsona, liderami swoich branż, począwszy od ubezpieczeń aż po handel detaliczny, będą te marki, które jak najszybciej wdrożą powyższe strategie i przekształcą swoje praktyki marketingowe jak nigdy dotąd.

Analitycy Mintela wskazują, że nowi gracze na rynku przekraczają istniejące granice w niestandardowy sposób. Za pomocą usług cyfrowych dostarczają przedsiębiorstwom możliwość łatwiejszego dotarcia do rynków wschodzących, nowych grup klientów, a także opracowania nowych kanałów dystrybucji. 

Specjaliści przekonują, że znajdujemy się dziś u progu nowej ery w rozwoju technologii. To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro. Konsumenci chcą spełniać swoje oczekiwania na własnych warunkach z możliwością ich zmiany z dnia na dzień, a nawet z minuty na minutę.

Mintel zauważa, że Kanadyjczycy w coraz większym stopniu popadają w długi, co znacząco ogranicza ich możliwości rozwoju. Aby temu zapobiec, instytucje finansowe zaczynają wykraczać poza tradycyjnie rozumianą zdolność kredytową i w coraz większym stopniu wykorzystują innowacyjne metody przy przyznawaniu kredytów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 631) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 780 142)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH