Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Miraculum chce zwiększyć sprzedaż poprzez drogerie sieciowe i hipermarkety

  • Autor: Wyborcza.biz
  • Data: 02-10-2011, 20:18

Dawna Kolastyna uniknęła upadłości, dogadała się z wierzycielami i zaczyna nowe życie. Jeszcze w tym roku chce kupić spółki lub marki kosmetyków, które uzupełnią jej ofertę - czytamy w serwisie Wyborcza.biz.

- Dziś zaczynamy wszystko od początku. Zmieniliśmy nazwę na Miraculum, mamy nowe kosmetyki, ale niemal nie ma nas w największych sieciach handlowych. Jeśli tej jesieni uda nam się podpisać z nimi kilka dobrych kontraktów, to sprzedaż poprzez drogerie sieciowe i hipermarkety wzrośnie dziesięciokrotnie - mówi serwisowi Wyborcza.biz, Monika Nowakowska, prezes firmy.

Miraculum chce w najbliższym czasie przejmować inne marki lub spółki, które uzupełniłyby portfolio produktów. Rozmowy się toczą i być może pierwsze umowy zostaną podpisane w tym roku. Spółka chce wydać na akwizycje 13,5 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 760) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH