Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mobilność w firmach spożywczych ma drugi wymiar

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 12:54
Mobilność w firmach spożywczych ma drugi wymiar
Jaromir Paszek, menadżer ds. kontraktów w BPSC

Kwestie mobilności to ogromna rewolucja. Od kilku lat ma ona miejsce szczególnie w tych obszarach firmy, w których pracownicy mogą dać więcej, kiedy wychodzą poza mury firmy. Ale mobilność w firmach spożywczych ma również swój drugi wymiar – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jaromir Paszek, menadżer ds. kontraktów w BPSC.

Zdaniem eksperta, w przypadku produkcji, magazynów czy wydawania towaru pojęcie mobilności możemy potraktować bardziej dosłownie. - Firmy korzystające z naszego systemu Impuls powszechnie stosują terminale przenośnie, kolektory danych czy bezprzewodowe drukarki. Pozwoliło na to upowszechnienie się przed kilkoma laty wewnętrznych sieci bezprzewodowych – zaznacza Jaromir Paszek.

- Sprawdza się to szczególnie w przypadku procesów odbywających się na dużych powierzchniach, w szczególności w magazynach. Dziś zdalny dostęp do systemu przez urządzenia mobilne zapewnia dostęp do zwrotnych informacji produkcyjnych coraz częściej wykorzystywanych przez sferę zarządzania czy kontrolingu. To dodatkowa wartość – dodaje.

Bardzo wyraźnym trendem jest upraszczanie interfejsów dla możliwie największej liczby i rodzajów stanowisk. - Już nie tylko pracownicy magazynu czy produkcji otrzymują przejrzyste, dedykowane sobie pulpity na ekranach dotykowych. Dziś na monitorach komputerów opracowujemy dedykowane portale praktycznie dla każdego. Oferują one personalizowany dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji, raportów czy wykresów, ale także podgląd zewnętrznych źródeł – np. notowań na giełdach towarowych – wyjaśnia menadżer ds. kontraktów w BPSC.

W przypadku zagadnień planowania i estymowania, branża FMGC – chyba jak żadna inna – czerpie z niezliczonych danych zewnętrznych oraz analiz socjologicznych i marketingowych. - To tu wyjątkowo bobrze sprawdza się zjawisko Big Data,  czy raczej integracja narzędzi ERP z tym co przekazują systemy analizujące ogromne zbiory danych otrzymanych poprzez analizę zasobów internetu, w tym mediów społecznościowych – podkreśla Paszek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 13-09-2015, 00:40:
Aplikacje mobilne i przeglądarkowe dla sektora FMCG i nie tylko:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH