REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Na reklamę żywności przeznacza się blisko 100 mln zł tygodniowo

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 08-12-2014, 10:20

Według danych firmy Nielsen za okres 24-30 listopada na reklamę żywności w telewizji wydano 94 882 425 zł. Jeśli chodzi o sieci handlowe - najwięcej na ten cel wydał Lidl (7 881 170 zł).

REKLAMA

Najwięcej na reklamy w omawianym okresie wydały następujące brandy - Smart Dom (17 014 963 zł), Orange (12 538 410 zł), Play (8 705 813 zł). Winiary (8 353 088 zł), NC+ (5 402 330 zł), Nivea (5 392 648 zł), Lego (5 389 454 zł), Plush (5 263 080 zł), T-Mobile (4 395 014 zł).
Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH