REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Najnowsze rozwiązania dla branży spożywczej na Forum Technologii Pakowania - galeria zdjęć

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2015, 11:26
Najnowsze rozwiązania dla branży spożywczej na Forum Technologii Pakowania - galeria zdjęć
Forum Technologii Pakowania, 14-15.10.2015 Gniezno. Fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl

W dniach 14-15 października 2015 w Centrum Konferencyjno – Pokazowym, w siedzibie firmy Trepko w Gnieźnie odbyło się I Forum Technologii Pakowania. Wydarzenie skierowane do branży spożywczej było okazją do zaprezentowania najnowocześniejszych rozwiązań związanych z procesem pakowania żywności.

REKLAMA

Forum Technologii Pakowania przyciągnęło wielu przedstawicieli branży spożywczej. Organizatorami wydarzenia były firmy specjalizujące się w projektowaniu rozwiązań oraz świadczeniu usług w obszarze technologii pakowania: Trepko Sp. z.o.o. Ulma Packaging oraz SealedAir Cryovac.

Goście Forum wzięli udział w pokazach pakowania z wykorzystaniem najnowocześniejszych dostępnych rozwiązań. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń, a także dyskusji na temat tendencji rynkowych.

- Forum jako całość jest dedykowane do przemysłu spożywczego, który chcemy zainteresować nowoczesnymi technologiami pakowania – podkreśla Piotr Kosik, dyrektor zarządzający Ulma Packaging Polska. Jak dodaje jest to pierwsza tego typu impreza organizowana wspólnie przez firmy Ulma, Trepko oraz SealedAir Cryovac.

- Sam pomysł wynika z uzupełniających się interesów. Firma Trepko jest bardzo dobrze znana w branży mleczarskiej, a w ramach swojego rozwoju jest zainteresowana wyjściem do branży mięsnej oraz dań gotowych, w której nie ma jeszcze zbyt mocnych kontaktów. Nasza firma jest dosyć dobrze umocowana w branży mleczarskiej, ale mamy również kontakty w pozostałych branżach. Z tego powodu mamy wspólne interesy. Firma Trepko była w stanie zainteresować większą ilość gości z branży mleczarskiej, my dla odmiany mogliśmy zagwarantować obecność przedstawicieli branży mięsnej – mówi Piotr Kosik.

Zauważa również, że na rynku opakowań coraz wyraźniej dostrzegalne jest dążenie do automatyzacji procesów pakowania.

- Coraz więcej firm pyta o możliwość wprowadzenia w swojej organizacji tego typu rozwiązań. Chodzi tutaj o wyeliminowanie czynnika ludzkiego z całego procesu związanego z produkcją żywności. Głównym celem jest osiągnięcie wysokiej wydajności. Zautomatyzowane procesy pakowanie są znacznie szybsze od pakowania ręcznego. Dodatkowo wymagania higieniczne związane z produkcją żywności są bardzo wysokie – podkreśla dyrektor zarządzający Ulma Packaging Polska.

W trakcie Forum przedstawiciele firm spożywczych szukali inspiracji, które mogliby wdrożyć u siebie. Zdaniem Pawła Łagody, członka zarządu oraz dyrektora marketingu i sprzedaży firmy Trepko, taki właśnie cel przyświecał organizatorem przedsięwzięcia.

- Przyświecała nam idea, aby zorganizować jedno wspólne forum dla przedstawicieli branży mlecznej oraz mięsnej, by skupić się na czym znamy się najlepiej czyli na pakowaniu. Podobnych przedsięwzięć jest wiele, lecz różnego rodzaju fora są adresowane osobno do każdej z branż. Podczas Forum Technologii Pakowania nasi klienci mogli wymienić nie tylko doświadczenia, ale także zdobyć nowe kontakty biznesowe. Naszym celem było zainspirowanie zaproszonych przez nas firm. Z jednej strony chcieliśmy przedstawić możliwości Trepko dla branży mięsnej , z drugiej zaś firmom mleczarskim oraz rybnym chcieliśmy przedstawić rozwiązania oferowane przez firmę Ulma. Pojawiły się również linie pakujące składające się zarówno z urządzeń Trepko jak i Ulma – zauważa.

W przekonaniu Pawła Łagody nie wykluczone, że FTP doczeka się kolejnych edycji, ponieważ rynek oczekuje tego typu spotkań.

- Jest to duży sukces, o czym może świadczyć frekwencja zaproszonych gości. Klientów szukających różnych rozwiązań jest dużo. Nie widzę przeciwskazań, aby podobne imprezy odbywały się cyklicznie, może niekoniecznie co roku. W naszej branży proces wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań jest nieco dłuższy. Być może dobrym rozwiązaniem będzie organizowanie tego typu przedsięwzięć co dwa - trzy lata? Czas pokaże. Na razie zbyt wcześnie, aby o tym mówić – zaznacza Paweł Łagoda.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH