Najwięcej na spoty telewizyjne na Euro wydały Coca-Cola i McDonalds
Telewizja Polska wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych w czasie rozgrywek Euro 2012, za które zainkasowała brutto 83 mln zł. Najwięcej na reklamy wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonalds (8,3 mln zł) - informuje Dziennik Gazeta Prawna.
POWIĄZANE TEMATY
Na kolejnych miejscach znalazły się: Hyundai - Kia Group (5,25 mln zł), Sharp (5,18 mln zł) i Grupa Żywiec (4,2 mln zł).
Jak podaje DGP, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, każdy 24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio 14,68 mln widzów, co oznacza, że widziało go aż 81,3 proc. zasiadających w tym momencie przed telewizorami. Mecz otwarcia Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!