Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Najwięcej na spoty telewizyjne na Euro wydały Coca-Cola i McDonalds

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 21-06-2012, 09:20

Telewizja Polska wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych w czasie rozgrywek Euro 2012, za które zainkasowała brutto 83 mln zł. Najwięcej na reklamy wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonalds (8,3 mln zł) - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Na kolejnych miejscach znalazły się: Hyundai - Kia Group (5,25 mln zł), Sharp (5,18 mln zł) i Grupa Żywiec (4,2 mln zł).

Jak podaje DGP, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, każdy 24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio 14,68 mln widzów, co oznacza, że widziało go aż 81,3 proc. zasiadających w tym momencie przed telewizorami. Mecz otwarcia Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH