Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Największym fanpage'em w branży żywności jest Mały głód, w napojach Coca-Cola Zero

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-04-2012, 12:48

Pierwsza dziesiątka w branży żywności w marcu pozostała stabilna. Największym fanpage'em jest nadal Mały głód, za nim M&M's Polska. KFC, które w lutym wyprzedziło fanpage E.Wedla, utrzymuje trzecią pozycję wciąż dość szybko się rozwijając.

 Z kolei w segmencie napojowym, Facebookiem zawładnęła Coca-Cola Zero: Niemożliwe staje się możliwe. Awansowała na pierwsze miejsce z piątego dla największych polskich fanpage'ów uzyskując przyrost liczby fanów w tym miesiącu o 59 proc. Na kolejne pozycje zepchnął tym samym fanpage'e Żywiec Zdrój, Tymbark, PEPSIpl oraz fanpage Sprite'a Musi być głośno, kiedy jest impreza!

W segmencie żywności, największe procentowe wzrosty odnotowały Berlinki Kręcą (37 proc.) i Pizza Hut Polska (35 proc.). Szybko rosną też Tic Tac - Świeżość w 2 słowach, Wafelki Góralki, Chupa Chuck... WYLUZUJ... i Crunchips Polska.

W rankingu wg liczby zaangażowanych fanów na pierwsze miejsce przebił się Mały głód, spychając przepisy.pl na drugą pozycję. Kolejne w rankingu są Wafelki Góralki, I love Mentos i Crunchips Polska.

Podobnie jak w lutym, największą interaktywnością cieszą się przepisy.pl. Niemały sukces odnotował Mały głód, awansując z szóstego na drugie miejsce rankingu Interactivity Index. Na 3. miejsce awansowały z 10-go Knor Nudle.

Najwięcej w marcu mówiło się o Wafelkach Góralkach i Małym głodzie. Wysokie wyniki Talking About osiągnęły I love Mentos i przepisy.pl. Mocno w tym rankingu spadł KFC, który w lutym miał pierwsze miejsce.

W branży napojów, Coca-Cola Zero: Niemożliwe staje się możliwe awansowała na pierwsze miejsce z piątego. Na kolejne pozycje zepchnęła tym samym fanpage'e Żywiec Zdrój, Tymbark, PEPSIpl oraz fanpage Sprite'a Musi być głośno, kiedy jest impreza! Devil Energy odnotował 27 proc.-owy wzrost liczby fanów, wyprzedzając Herbatę. Z kolei niewielki przyrost fanów Frugo Wróć! nie pozwolił utrzymać się na 6 miejscu i obniżył jego pozycję o 2 miejsca rankingowe.

Jednocześnie Frugo Wróć! zaangażowało największy procent swoich fanów, wyprzedzając fanpage Kubusia Rzuć wszystko i chodź na podwórko oraz Tymbark, który zaangażował z kolei największą liczbę fanów. Frugo Wróć! również zaangażowało dużą ich liczbę, pozostając w dużym dystansie od kolejnych pozycji rankingu.

Najwyższymi wskaźnikami zarówno interaktywności, jak i względnej interaktywności cieszą się wciąż Devil Energy, Frugo Wróć! i Hortex. Wysoki wskaźnik interaktywności osiągnął Tymbark, czwarty i ostatni z bardziej interaktywnych fanpage'ów w branży. Pod względem Relative Interactivity dobre wyniki mają też Rzuć wszystko i chodź na podwórko oraz energetyczne Black Energy Drink i Monster Energy MAT.

Najwięcej mówiło się w tym miesiącu o Coca-Cola Zero: Niemożliwe staje się możliwe. Niewiele mniejszą popularnością cieszył się Devil Energy. Te dwa fanpage'e zepchnęły z 1. na 3. pozycję Tymbark, który jednak nadal bardzo mocno wyprzedza kolejne pozycje, utrzymując od miesięcy bardzo wysoki wynik wskaźnika Talking About.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH