Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nastroje konsumenckie zmienią się później niż zjawiska w gospodarce

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 06-10-2011, 08:14

Chociaż wśród rodzimych konsumentów wciąż jest więcej pesymistów niż optymistów, to nastroje na koniec września są lepsze niż w sierpniu. Tak wynika z badania GUS i takie dane uzyskała firma badawcza GfK Polonia - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Badanie, jakie GfK Polonia prowadzi od dziesięciu lat, pokazuje, że bez względu na sytuację makroekonomiczną nieznacznie zmienia się nastawienie do oszczędzania indywidualnego. Jest ono niewielkie. Z badania GfK wynika, że również te obawy związane z utratą pracy zmniejszyły się we wrześniu.

Prof. SGH Maria Drozdowicz-Bieć przypomina, że nastroje konsumenckie zazwyczaj zmieniają się później niż zjawiska w gospodarce. Maciej Krzak, ekonomista Fundacji CASE i wykładowca Uczelni Łazarskiego, uważa, że uspokojenie nastrojów to efekt kampanii wyborczej i sypiących się zapewnień polityków -czytamy w "Rzeczpospolitej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH