REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nastroje konsumenckie zmienią się później niż zjawiska w gospodarce

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 06-10-2011, 08:14

Chociaż wśród rodzimych konsumentów wciąż jest więcej pesymistów niż optymistów, to nastroje na koniec września są lepsze niż w sierpniu. Tak wynika z badania GUS i takie dane uzyskała firma badawcza GfK Polonia - czytamy w "Rzeczpospolitej".

REKLAMA

Badanie, jakie GfK Polonia prowadzi od dziesięciu lat, pokazuje, że bez względu na sytuację makroekonomiczną nieznacznie zmienia się nastawienie do oszczędzania indywidualnego. Jest ono niewielkie. Z badania GfK wynika, że również te obawy związane z utratą pracy zmniejszyły się we wrześniu.

Prof. SGH Maria Drozdowicz-Bieć przypomina, że nastroje konsumenckie zazwyczaj zmieniają się później niż zjawiska w gospodarce. Maciej Krzak, ekonomista Fundacji CASE i wykładowca Uczelni Łazarskiego, uważa, że uspokojenie nastrojów to efekt kampanii wyborczej i sypiących się zapewnień polityków -czytamy w "Rzeczpospolitej".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH