REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nestle udowadnia, że wzrok wpływa na ocenę smaku produktu

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 19-03-2012, 09:41

Ilustracje wysokokalorycznego jedzenia umieszczone na opakowaniu wpływają na odczuwany smak produktu, jeszcze zanim go spróbujemy - wynika z badań ośrodka badawczego Nestle w Lozannie - podał serwis marketing-news.pl.

REKLAMA

Jak wskazują wyniki, nasz mózg informuje nas o tym, czy produkt ma dobry smak, na podstawie bodźców wizualnych, które docierają do niego, nim jeszcze spróbujemy samego produktu.

Badani lepiej oceniali nieznane im smaki, gdy wcześniej obejrzeli zdjęcia kalorycznych potraw (niezwiązanych z podawanym smakiem), takich jak pizza czy ciasto, niż po obejrzeniu fotografii pokarmów niskokalorycznych, jak np. melon czy groszek.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH