Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Nowa kampania wizerunkowa Prince Polo

W II poł. kwietnia rusza nowa kampania wafli Prince Polo, pod hasłem „Co dobre, to z Prince Polo". Jej celem jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych konsumentów.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 29-04-2009, 14:18

Spot reklamowy, inaugurujący nową strategię komunikacji marki startuje 20 kwietnia 2009 roku. Reklama ukazuje splot sytuacji w których limiotwane Prince Polo może zastąpić słowa i wyrazić uczucia. Zakochany chłopak swoją nieśmiałość przełamuje... wafelkiem Prince Polo, na opakowaniu którego wypisane jest magiczne słowo „zakochanie".

30-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w wybranych kanałach sieci kablowych, a także w kinach Cinema City, Multikino i Helios. Spot przygotowała Gruppa 66 Ogilvy, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Alert Media Communications. Silnemu wsparciu w TV i kinach towarzyszyć będzie reklama na nośnikach zewnętrznych oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Pozytywne emocje ukazane w spocie reklamowym będą również komunikowane na opakowaniach Prince Polo - od połowy maja w sklepach dostępna będzie edycja limitowana wafelka w nowych, „pozytywnych" opakowaniach.

„Prince Polo jest obecne na rynku już od ponad 50 lat, a jego unikalny, niezmienny smak cieszy się ogromnym uznaniem wśród konsumentów. Chcieliśmy pokazać, że Prince Polo to pozytywne emocje, którymi możemy podzielić się z innymi, stąd hasło kampanii to „Co dobre, to z Prince Polo"" - mówi Ewa Markiton, Brand Manager Prince Polo/3Bit, Kraft Foods Polska S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kraft Foods RSS ALERT    /    Prince Polo RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • polozjadacz 2009-04-30 17:08:28
    co to za muza w tej reklamie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.195.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.