Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Nowoczesne etykiety multitac ułatwiają przekaz marketingowy


Etykiety multitac składają się przynajmniej z dwóch warstw, które pokryte są klejami o odmiennych właściwościach. Warstwa spodnia przykleja silnie całą etykietę do opakowania lub produktu. Kolejną warstwę, lub warstwy, pokrywa specjalny klej umożliwiający jej wielokrotne odklejanie i przyklejanie.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 08-12-2010, 16:20

Można zastosować rozwiązania o nietypowym kształcie lub wykonać etykietę z oryginalnych materiałów np. folii metalizowanych, papierów z fakturą lub imitujących inne tworzywa. - W naszej drukarni dysponujemy maszynami umożliwiającymi łączenie różnorodnych materiałów, dzięki czemu możemy tworzyć wielowarstwowe kombinacje dokładnie spełniające wymagania klientów - informuje Krystyna Dziewanowska, kierownik Działu Marketingu, ORION Znakowanie Towaru i dodaje że jest to jest szczególnie istotne jeśli etykiety są traktowane nie tylko jako nośnik informacji, ale również jako narzędzie marketingowe. Jedynie w sytuacji gdy zamówienie nie jest skomplikowane można skorzystać z gotowych surowców dwuwarstwowych, ale producenci papierów nie oferują wielu gotowych rozwiązań. Technologia multitac nie wymaga również specjalnych urządzeń aplikujących.

Na etykiecie multitac możemy także umieścić przekaz marketingowy. Według Dziewanowskiej potraktowanie etykiety multitac właśnie jako narzędzia marketingowego znacznie poszerza nasze możliwości komunikacyjne. - Dzięki efektownej i nietypowej etykiecie łatwiej nam zwabić wzrok klienta, a więc podsycić jego chęć posiadania danego przedmiotu - podpowiada Dziewanowska. - W dodatku bez kosztownej zmiany całego opakowania zyskujemy miejsce, by poinformować o konkursie, promocji lub ofercie specjalnej. Za pomocą multitac możemy też dołączyć gadżet lub próbkę nowego produktu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

etykiety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.182.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.