Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

"Nowy konsument" ważnym tematem Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość handlu będą jednym z ważnych tematów 11. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego, która już w dniach 13-15 maja odbędzie się w Katowicach.

fot. materiały prasowe PTWP

Handel do stworzenia niezapomnianych doświadczeń zaprzągł nowoczesne technologie: w tym sztuczną inteligencję i rozszerzoną rzeczywistość. Jednak, aby wygrać walkę o lojalność nowych pokoleń konsumentów niezbędne jest oferowanie nie tylko produktów, lecz także pakietu wartości: autentyczności, spersonalizowanej oferty, proekologicznej postawy w duchu społecznej odpowiedzialności. Czy to wystarczy, żeby zyskać zaufanie nowych konsumentów, którzy coraz częściej płacą nie tylko pieniędzmi, ale także danymi osobowymi. Zapraszamy do wysłuchania opinii ekspertów!

Polecane sesje:

14 maja 2019 r.
The Future of The Market - nowy konsument
Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja

15 maja 2019 r.
Smart konsument w świecie omnichannel
Żywność i jedzenie - moda i styl
Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego
Digital marketing: Wiedza o kliencie, personalizacja, mobilność

Udział w debatach EEC 2019 już potwierdzili między innymi:

- Grzegorz Bielecki, prezes zarządu, Frisco.pl
- Sylwester Cacek, prezes zarządu, Sfinks Polska
- Krzysztof Cybruch, pomysłodawca Targu Śniadaniowego, inicjator eventów kulinarnych
- Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food
- Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu, ING Bank Śląski
- Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel
- Jakub Kapuścik, członek zarządu, Abbyss Glass
- Adrian Kostrzębski, ESL Gaming Polska
- Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska
- Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii, PwC
- Mateusz Krogulec, współwłaściciel, DDOB
- Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
- Agnieszka Kubera, Managing Director, Products, Accenture
- Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu, LPP
- Grzegorz Łapanowski, kucharz, założyciel, prezes, Fundacja "Szkoła na widelcu", właściciel, studio kulinarne Food Lab Studio
- Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki, PwC
- Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający, Corporate Finance, CRIDO
- Marek Moczulski, prezes zarządu, Bakalland
- Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu, InPhoTech
- Krzysztof Pawiński, prezes zarządu, Grupa Maspex
- Michał Pieprzny, lider zespołu ds. dóbr konsumenckich, partner w Deloitte
- Zbigniew Płuciennik, prezes zarządu, On Demand, właściciel, Szopi.pl
- Rafał Reif, Senior Manager, Head of Retail, Accenture
- Damian Rybak, Brand President, Pizza Hut Restaurant AmRest
- Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer, Publicis Groupe
- Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska
- Bartosz Traczyk, prezes zarządu, ING Usługi dla Biznesu
- Artur Wyrzykowski, dyrektor, Centrum Customer Experience, ING Bank Śląski
- Maciej Żakowski, współtwórca, Restaurant Week Polska, Fine Dining Week i World Class

WIĘCEJ INFORMACJI I REJESTRACJA NA WWW.EECPOLAND.EU.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

EEC 2019 RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT    /    nowy konsument RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Ernest 2019-05-09 23:19:54
    Moim zdaniem fine dining zyskuje na popularności w naszym kraju. Jak próbowałem tego typu kuchni w Water&Wine pod Nałęczowem to była dla mnie nowość. A teraz coraz więcej restauracji ją u siebie wprowadza

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.223.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.