Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

O-I rozwija usługę personalizacji opakowań

Szkło zyskuje na popularności i jest coraz częściej preferowanym materiałem opakowaniowym. Jak wynika z badań, to szkło jest materiałem, które najbardziej kojarzy się konsumentom ze świeżością produktów. Producent opakowań szklanych O-I oferuje nowe możliwości personalizacji i dostosowania opakowań do indywidualnych potrzeb konsumentów.

O-I rozwija usługę personalizacji opakowań
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
Data: 05-04-2019, 14:25

Szkło praktycznie nie przepuszcza tlenu, dzięki czemu przechowywane w nim produkty pozostają świeże i lepiej zachowują swoje właściwości. Dodatkowo szkło łatwo utrzymać w czystości, poddać  sterylizacji i użyć ponownie. Do zalet związanych z bezpieczeństwem przechowywania oraz ekologią, dołącza teraz możliwość wyjątkowej personalizacji.

Jak wynika z danych Deloitte, konsumenci oczekują, że produkty, które kupują, będą dostosowane do ich potrzeb. Deklarują chęć zapłacenia więcej za produkt, który jest spersonalizowany. Dodatkowo są gotowi zaczekać na taki produkt dłużej niż zwykle. Producenci wykorzystują rolę, jaką odgrywa personalizacja opakowań w tworzeniu wizerunku marki, dlatego starają się wyróżnić poprzez niestandardowe formy. W ten sposób łatwiej jest zbudować zaangażowanie i zadowolenie konsumentów, przywiązać ich go marki i podkreślić wartości premium produktu.

- Konsumenci coraz częściej doceniają limitowany, lokalny a przez to często ekskluzywny charakter produktów. Aby odpowiedzieć na te potrzeby, zaoferowaliśmy naszym klientom usługę O-I : EXPRESSIONS. To innowacyjne rozwiązanie, które daje producentom żywności  i napojów zupełnie nowe możliwości marketingowe. Dzięki cyfrowo drukowanym, niestandardowy  efektom nadającym produktom indywidualny charakter i podkreślającym ich wartość premium, O-I : EXPRESSIONS umożliwia przemianę szklanych opakowań w wielowymiarowe dzieła sztuki – podkreśla Paweł Sabal, Customer Excellence & Category Manager w O-I Poland

O-I : EXPRESSIONS umożliwia, na końcowym etapie projektowania opakowań szklanych, połączenie znanych od lat zalet szkła, z innowacyjnym, ukierunkowanym na marketing rozwiązaniem. Dzięki technologii druku cyfrowego, O-I: EXPRESSIONS umożliwi w szybkim czasie i w przystępnej cenie, tworzenie wysoce spersonalizowanych i niestandardowych opakowań szklanych o dowolnej pojemości, z wykorzystaniem niespotykanej dotąd gamy kolorów i możliwości projektowania.

- Widzimy, że konsumenci preferują szkło i ten trend staje się coraz bardziej wyraźny. Szkło to ekologiczny i bezpieczny materiał, pochodzący jedynie z naturalnych składników. Opakowania szklane można w całości i nieskończenie przetwarzać. Zadbaliśmy wiec o to, aby technologia O-I : EXPRESSIONS w żaden sposób nie wpływała negatywnie na środowisko. Wykorzystywane atramenty są organiczne i nie wpływają na możliwość recyklingu szkła – zaznacza Pawel Sabal.

więcej informacji:

O-I RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    Owens-Illinois RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.23.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.