Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Odświeżyć wizerunek w czasie kryzysu

  • Autor: Media i Marketing / protopr
  • Data: 20-02-2009, 15:14

Czy warto kreowanie marki powierzyć agencjom brandingowym - zastanawia się na łamach dodatku Media i Marketing Zofia Kruczkowska. Jej zdaniem: „oddanie marki w obce ręce wymaga odwagi".

Z obserwacji wynika, że firmy odświeżają swój wizerunek - czyli modyfikują logo czy kolorystykę korporacyjną mniej więcej co pięć lat, tłumaczy Dariusz Sobczak z Galpostera. Najczęściej na taki krok decydują się firmy z sektorów: FMCG, finansowego, deweloperskiego i telekomunikacyjnego, tłumaczą wypowiadający się w artykule eksperci.

Choć kompleksowa zmiana corporate identity firmy w Polsce należy do rzadkości, to z artykułu wynika, że kryzys finansowy może niebawem zmienić tę regułę. „W sytuacji niepewności i ograniczonych zasobów produkty i marki muszą być komunikowane inaczej -dlatego potrzebne są zmiany, tłumaczy Agnieszka Mączyńska, z Criterium Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH