Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Opakowanie to ważny nośnik przekazu marketingowego - wywiad z prezesem Supravis

O wyzwaniach i sukcesach 2018 r., podwyżce cen energii i planach rozwoju - serwisowi www.portalspozywczy.pl opowiada Mateusz Gąsior, prezes firmy Supravis, która produkuje foliowe opakowania do żywności.

Opakowanie to ważny nośnik przekazu marketingowego - wywiad z prezesem Supravis
fot. materiały prasowe

Kończy się 2018 r. – to chyba dobry moment na małe podsumowanie. Jaki to był czas dla firmy Supravis? Na czym skupiała się firma w 2018 r.? Co było największym wyzwaniem dla firmy, proszę również powiedzieć o sukcesach?

Mateusz Gąsior, prezes firmy Supravis: Z dumą mogę powiedzieć, że był to rekordowy rok w historii naszej spółki. Zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 12% rok do roku, co oznacza, że w okresie ostatnich czterech lat nasze przychody urosły o ponad 60%. Jest to niewątpliwie dowód na to, że mamy zaufanie naszych odbiorców, którzy cenią sobie długotrwałą współpracę z naszą firmą. Sukces tego roku jest o tyle większy, że pierwsza jego połowa upłynęła pod znakiem uruchamiania potężnych nowych linii produkcyjnych, które na szczęście ruszyły zgodnie z planem i już przekładają się na znaczącą poprawę właściwości oferowanych przez nas produktów. Innym długotrwałym procesem, który udało nam się sfinalizować w tym roku była reorganizacja naszej oferty produktowej w czytelne kategorie, z których każda została opatrzona nową nazwą handlową. Zależało nam na tym, aby nasi Klienci mogli łatwo zidentyfikować każdą z naszych linii produktowych i aby stały się one marką samą w sobie.

Jeżeli chodzi o wyzwania to na pewno najważniejszym jest zapewnienie, aby nasze opakowania miały minimalny wpływ na środowisko. Jako jeden z liderów branży czujemy się zobowiązani do tego, aby wdrażać rozwiązania, które czynią nasze produkty bardziej ekologicznymi. Jestem pewien, że w ciągu następnych paru lat na rynek zawita kilka prawdziwie innowacyjnych zmian i naszą ambicją jest, aby być ich współautorem.

Czy Supravis jako duży przedsiębiorca odczuł skutki podwyżki cen energii? Jeśli tak w jaki sposób niwelują Państwo jej wpływ na swoją działalność?

Oczywiście jako duża firma produkcyjna odczuwamy podwyżki cen prądu. Jest dość bolesną ironią, że na ulgi najprawdopodobniej będą mogły liczyć małe firmy oraz wielkie państwowe molochy, a więc  dwie kategorie najmniej efektywnych ekonomicznie przedsiębiorstw. Za to średnie i duże firmy prywatne, które często wykazują się nie tylko najwyższą produktywnością, ale również największą świadomością ekologiczną, muszą radzić sobie same i albo przyjmować podwyżki „na klatę”, albo przerzucać je na swoich odbiorców, co nie zawsze jest możliwe. Na szczęście jesteśmy firmą, która od lat przeznacza znaczne środki na rozwiązania energooszczędne, a nasze nowoczesne linie produkcyjne mimo swoich gabarytów wykazują najniższy koszt energii na jednostkę produktu.

więcej informacji:

Mateusz Gąsior RSS ALERT    /    Supravis Group RSS ALERT    /    Supravis RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.147.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.