Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Organizacja i obsługa transportów do Rosji

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 26-05-2017, 17:54
Organizacja i obsługa transportów do Rosji
fot. Go Logis

Go Logis, polska firma spedycyjna o zasięgu międzynarodowym, specjalizuje się w organizacji transportów na rynki wschodnie, w tym do Rosji. Są to nie tylko zlecenia standardowe. Dla dużego rosyjskiego brokera i pośrednika handlowego Go Logis organizuje transporty ładunków konsolidowanych. Są to części do rolet okiennych i markiz tarasowych, które Go Logis odbiera z fabryk w Europie i Turcji, przeładowuje w Polsce i przewozi bezpośrednio do magazynu w Rosji. W maju zrealizowany został kolejny transport.

Go Logis przewozi do Rosji części wykorzystywane do złożenia różnego rodzaju rolet okiennych, markiz tarasowych i ogrodowych oraz moskitier. Najczęściej są to długie i wąskie elementy, takie jak bele materiałów o długości 6-8 metrów i niestandardowe palety, na przykład o wymiarach 140x120 cm. Go Logis odpowiada za odbiór towaru od producentów z 8 krajów europejskich - Anglii, Finlandii, Holandii, Czech, Szwecji, Włoch, Niemiec i Polski oraz Turcji, które przewożone są ciężarówkami do magazynu w Pruszkowie. Tutaj przesyłki są konsolidowane, przeładowywane do jednego samochodu i przewożone bezpośrednio do magazynu pod Moskwą.

Organizacja transportu rozpoczyna się od kontaktu Go Logis z każdym z producentów i ustalenia dat odbioru gotowych artykułów z fabryk. Na tym etapie kluczowe znaczenie ma sprawdzenie dokładnego rozmiaru i wagi pojedynczych przesyłek. W zależności od ich wielkości Go Logis dobiera odpowiedni pojazd, który przewiezie towar z fabryki do magazynu w Polsce.

- Nie organizujemy transportu standardowych europalet, dlatego kluczowe znaczenie ma dla nas dokładne sprawdzenie rozmiarów i wagi przesyłek. W ten sposób możemy dopasować do towaru mniejsze auta, na przykład o długości 4, 5 czy 6 metrów, co ma duże znaczenie i znacznie obniża koszty transportu w przypadku wyboru linii drobnicowej. Zamawianie standardowych naczep o długości 13,6 metrów dla każdej przesyłki jest całkowicie nieopłacalne w przypadku przewozu kilku paczek. Dodatkowo, gdybyśmy wcześniej nie ustalili tych szczegółów, mogłoby się okazać, że nadawca nie będzie mógł załadować towaru do podstawionego przez nas auta, bo na przykład nie ma ono wystarczającej długości, ładowności lub nie ma możliwości załadunku bokiem – mówi Karolina Stelmaszuk, specjalista obsługi klienta Go Logis, odpowiadająca za organizację transportów do Europy i Rosji. - Kolejnym etapem i dużą operacją jest zaplanowanie załadunku skonsolidowanego towaru w magazynie w Pruszkowie. Z Europy i Turcji do Polski towar jest przywożony różnymi samochodami, ale już do Rosji może być przetransportowany tylko jednym autem. Przesyłki muszą się więc nie tylko zmieścić na jednej naczepie, ale być także prawidłowo ułożone, aby nie uszkodziły się w czasie transportu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 078) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH