Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

OSM Łowicz: Opakowanie musi zwrócić uwagę konsumenta, wywołać potrzebę zakupu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-04-2018, 12:00
OSM Łowicz: Opakowanie musi zwrócić uwagę konsumenta, wywołać potrzebę zakupu
Joanna Kołodyńska, kierownik działu Marketingu OSM Łowicz/ fot. materiały prasowe

- Opakowania w sektorze mleczarskim są uwarunkowane nie tylko panującymi trendami, ale w dużej mierze możliwościami technologicznymi linii pakujących i konfekcjonujących wyroby gotowe - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Joanna Kołodyńska, kierownik działu Marketingu OSM Łowicz.

Opakowania muszą często wytrzymywać działanie wysokich i niskich temperatur, muszą być odporne na zgniatanie, muszą spełniać wszystkie normy w zakresie barierowości, migracji, aseptyczności. A przy tym mają być także wygodne w użytkowaniu i atrakcyjne dla potencjalnych klientów

- Opakowanie to pierwszy element, z którym konsument ma kontakt. Musi zwrócić jego uwagę, przyciągnąć wzrok, wzbudzić pozytywne emocje, wywołać potrzebę zakupu. Producenci prześcigają się w szukaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań. Jednak nawet najładniejsze opakowanie, jeśli nie będzie funkcjonalne, przekona do siebie konsumenta tylko raz - dodaje Joanna Kołodyńska , kierownik działu Marketingu OSM Łowicz.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu w tym roku wprowadziła na rynek innowacyjne opakowanie mleka UHT. Mleko łowickie zyskało nie tylko nową szatę graficzną, ale również nowy kształt kartonu – bardziej ergonomiczny, wygodniejszy w użytkowaniu, z nowoczesną nakrętką.

- Jej głównymi zaletami są: szeroki otwór, który eliminuje efekt chlapania, skrzydełka ułatwiające chwytanie i jednostopniowy system otwierania. To oznacza, że wystarczy przekręcić i można nalewać. Po usłyszeniu charakterystycznego kliknięcia produkt jest gotowy do użycia i nie ma konieczności usuwania dodatkowych elementów jak zawleczki, membrany itp. O jakość produktu dba dwustopniowe zabezpieczenie – pierścień, który świadczy o tym, że nikt wcześniej nie otwierał opakowania, oraz membrana, która zapewnia maksymalną ochronę produktu i jest usuwana  przy pierwszym otwarciu bez żadnej ingerencji, wraz z nakrętką - dodaje eksperta.

I zapewnia, że równie ważna w przypadku kartonu OSM Łowicz jest szata graficzna. - Linia produktów pod marką łowickie przeszła odważny rebranding. Nowe propozycje opakowań zostały przebadane przez Kantar Millword Brown podczas badań jakościowych w kilku dużych miastach w Polsce. Nowa linia spotkała się z uznaniem konsumentów, zwłaszcza tych, którzy do tej pory nie byli specjalnie przywiązani do marki łowickie. Uznali nowe opakowania za spójne, nowoczesne, przejrzyste i estetyczne, komunikujące wysoką jakość, ale jednocześnie nawiązujące do ponad wiekowej tradycji i bogactwa kulturowego regionu. Karton mlek a łowickiego zdobiony jest motywem łowickim w postaci pasków odwzorowujących ludową tkaninę, doskonale komunikującym regionalne pochodzenie produktu - dodaje Joanna Kołodyńska. 

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Eva 20-04-2018, 16:45:
No właśnie, opakowanie jest bardzo ważne, ale nie można pominąć też designu (więcej na ten temat polecam artukuł na blogu agencji freebee )
  • Waldek CZ 13-04-2018, 12:30:
Łowicz odkrył Amerykę!!! BRAVO...tylko o tym się pisało 30 lat temu. zmiana kolorystyki kolejnego już mleka UHT nie wpłynie na jego zakup - LUDZIE to jest tylko mleko UHT!!! żadna innowacja...trochę wstyd

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 621) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.