OT Logistics chce zmienić cel emisji obligacji przez nieudane przejęcie firm w Czarnogórze
OT Logistics chce zmienić cel planowanej emisji obligacji serii F, ponieważ przejęcie spółek z Czarnogóry nie doszło do skutku. Teraz celem emisji ma być częściowe sfinansowanie inwestycji w Porcie Świnoujście.

Zarząd OT Logistics poinformował, że w dniu 21 sierpnia 2017 r. podjął uchwałę w sprawie zmiany warunków emisji Obligacji serii F w zakresie zmiany celu emisji obligacji. Wartość wyemitowanych przez spółkę obligacji wynosi 25,4 mln zł (cena emisyjna równa wartości nominalnej).
- Zgodnie z dotychczasowym brzmieniem Warunków Emisji Obligacji /"WEO"/ celem emisji Obligacji w wysokości do 30 mln zł było częściowe sfinansowanie nabycia udziałów w spółkach Luka Bar AD BAR i AD Montecargo w Czarnogórze. W związku z unieważnieniem przetargów na zakup udziałów w ww. spółkach, Emitent podjął decyzję o zmianie celu emisji Obligacji i przeznaczeniu pozyskanych środków na częściowe sfinansowanie inwestycji w Porcie Świnoujście polegającej na przebudowie terminala do obsługi produktów agro, łącznie w wysokości do 20 mln zł, a ponadto w wysokości 5,4 mln zł na kapitał obrotowy Emitenta – podała spółka OT Logistics.
- Zmiany WEO zostaną dokonane po uzyskaniu zgody Rady Nadzorczej i zgromadzenia obligatariuszy Obligacji - podano.
W związku z powyższą zmianą zarząd Emitenta podjął decyzję o zwołaniu zgromadzenia obligatariuszy Obligacji.
- Treść ogłoszenia o zwołaniu oraz projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad ww. zgromadzenia Emitent zamieści po ich sporządzeniu na stronie internetowej Spółki - podano.
Czytaj też „OT Logistics nie udało się dokonać akwizycji w Czarnogórze, ale chce walczyć".
Grupa Kapitałowa OT Logistics to polska firma z ponad 70-letnim doświadczeniem. Jest największym operatorem portowym w Polsce i na południowym Bałtyku oraz liderem w transporcie wodnym śródlądowym, od Kaliningradu w Rosji po porty w Niemczech i Holandii. Grupa skupia również podmioty wyspecjalizowane w transporcie drogowym, kolejowym, a także spedycji i logistyce. OT Logistics jest również największym branżowym udziałowcem portu morskiego Luka Rijeka w Chorwacji.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.