REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Outsoursing w branży FMCG rozwija się

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-03-2015, 12:46
Outsoursing w branży FMCG rozwija się

Nowoczesne usługi outsoursingowe w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw znacznie poszerzają swój zakres. Nie wystarczy już tylko dobra organizacja magazynu i logistyki. Coraz częściej MŚP korzystają z innowacyjnych rozwiązań, które pomagają w zakupach, finansowaniu zapasów i serwisie w punktach sprzedaży.

REKLAMA

Nawet małe i średnie firmy aby osiągnąć trwałą przewagę nad konkurencją powinny zadbać o całościowe zarządzanie łańcuchem dostaw. - Nie da się osiągnąć konkurencyjności lub oszczędności działając wybiórczo. Premię otrzymają ci, którzy zdecydują się spojrzeć na procesy biznesowe całościowo i powierzą je w ręce specjalistów - mówi Urszula Rąbkowska, dyrektor sprzedaży i marketingu XBS Group.

Zbyt duża ilość zbędnych transakcji nie pozwala biznesowi rosnąć. Korzyści przynosi kompleksowe zarządzanie sprzedażą, zapasami i zakupami. Dzięki takiemu podejściu można osiągnąć trwałe cięcie niepotrzebnych kosztów i transakcji.

Na rynku dostępne są także usługi polegające na przejęciu aspektów finansowych związanych z zakupami i sprzedażą. Kwestie finansowe pomiędzy dostawcami, a klientem upraszcza firma outsourcingowa. Umożliwia zakup i finansowanie zapasów w imieniu klienta w dogodnym terminie płatności, dzięki czemu firma nie traci płynności finansowej rozpoczynając duże projekty.

Szczególnie dobrze widać efekty synergii w branży FMCG gdzie zbyt długi łańcuch dostaw generuje niepotrzebne koszty i może zniechęcić klientów. - Dzięki wdrożeniu kompleksowego rozwiązania centralizacji magazynowania wspartego zaawansowanym system informatycznym pomogliśmy jednemu z naszych klientów przenieść kilkadziesiąt lokalnych magazynów do 1 magazynu centralnego XBS. Za tym poszły kolejne oszczędności bo każdy handlowiec zaoszczędził ponad 1h każdego dnia, a po weryfikacji materiałów promocyjnych w lokalnych magazynach klienta, tylko 50 proc. trafiło do magazynu centralnego. Reszta okazała się zbędna. Usprawniliśmy dzięki temu także składowanie promocyjnego sprzętu sezonowego - zaznacza Urszula Rąbkowska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH