Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki ruszył w Poznaniu

To premiera pilotażowego programu, wprowadzającego nowy standard obsługi przesyłek kurierskich. Punkt Szybkiej Paczki uruchomił GLS, znacznie poszerzając zakres usług, funkcjonalności i udogodnień dla klientów. Firma odpowiedziała w ten sposób na błyskawiczny rozwój handlu online.

Pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki ruszył w Poznaniu
Tomasz Kroll

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 11-04-2019, 11:00

Najważniejszą nowością w Punkcie Szybkiej Paczki są liczne usługi i udogodnienia, które mają do dyspozycji klienci. Pracownicy punktu pomogą na przykład przygotować paczkę do wysyłki, rampa ułatwia rozładunek lub załadunek przesyłek na samochód, na miejscu jest nawet przymierzalnia, co ucieszy klientów sklepów online zamawiających odzież lub buty. Co ważne, w punkcie można odbierać przesyłki również z usługą CashService, czyli za pobraniem.

– Punkt Szybkiej Paczki to przede wszystkim funkcjonalna przestrzeń usługowa, przyjazna dla nadawców, w tym małych przedsiębiorców korzystających z możliwości, jakie daje handel online, oraz dla odbiorców. Kompleksowe, elastyczne i łatwo dostępne usługi zyskują dziś kluczowe znaczenie. Odpowiadamy w ten sposób na dynamiczny rozwój e-commerce – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Swój pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki firma kurierska uruchomiła na poznańskich Ratajach, na osiedlu Oświecenia, jednym z największych kompleksów mieszkaniowych w Poznaniu. Można tam łatwo dojechać komunikacją miejską, dostępny jest też parking. Punkt działa w dogodnych godzinach, od poniedziałku do piątku od 9.30 do 20.00, a w soboty od 9.30 do 15.00.

– Lokalizacja punktu jest dobrze przemyślana i w pełni współgra z naszą strategią. Zależy nam na tym, żeby jak najbardziej ułatwić i uprościć korzystanie z usług kurierskich. Mówiąc obrazowo, dzięki takiej lokalizacji klienci mają punkt nadawania i odbioru paczek pod ręką – dodaje Tomasz Kroll.

W całym kraju GLS Poland posiada w tej chwili rozbudowaną sieć ponad 1600 punktów nadania i odbioru paczek ParcelShop, które mieszczą się zazwyczaj w dogodnie zlokalizowanych sklepach czy zakładach usługowych. W przypadku Punktów Szybkiej Paczki GLS wprowadza inny model – ich właścicielem będzie bezpośrednio firma kurierska, a obsługą klientów zajmą się tu jej pracownicy.

– Wynika to z faktu, że znacznie poszerzamy zakres i kompleksowość usług, a równocześnie obserwujemy stały wzrost wolumenu przesyłek i wszystko wskazuje na to, że ten trend utrzyma się także w przyszłości. To powoduje, że punkt nadania i odbioru powinien koncentrować się wyłącznie na obsłudze przesyłek. Dzięki temu będziemy w stanie utrzymać wysoką jakość usług, jak również sukcesywnie wprowadzać następne udogodnienia dla klientów. Mamy już w tym względzie pewne plany, ale jest jeszcze za wcześnie, by mówić o szczegółach – zapowiada Tomasz Kroll.

więcej informacji:

GLS RSS ALERT    /    Tomasz Kroll RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.