Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Poczta Polska: do połowy listopada br. liczba dostarczonych paczek wzrosła o 23 proc. rdr.

Do połowy listopada br. liczba dostarczonych przez pocztowców paczek wzrosła o 23 proc. rok do roku - poinformowała w piątek na konferencji Poczta Polska. Najwięcej paczek zostało nadanych 12 listopada - ponad 600 tys.

Poczta Polska: do połowy listopada br. liczba dostarczonych paczek wzrosła o 23 proc. rdr.
fot.PTWP

Jak poinformował operator, w porównaniu do danych z pierwszej połowy listopada 2018 roku liczba paczek obsługiwanych przez pocztowców wzrosła o 23 proc. "Najwięcej zostało nadanych 12 listopada - ponad 600 tys., czyli tyle paczek, ile rok temu w rekordowy poniedziałek przypadający na 17 grudnia" - podano.

Dodano, że z najnowszych danych wynika, że obecnie prawie 30 proc. przesyłek jest odbieranych w punktach sieci Poczty Polskiej, a popularność tej formy dostawy stale rośnie. Po 10 miesiącach br. dynamika wolumenu przesyłek nadal utrzymuje się na poziomie ponad 220 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

Jak zaznaczył dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej Artur Więckowski, Odbiór w Punkcie to usługa, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy cenią czas i wygodę. To oni decydują, kiedy i gdzie odbiorą swoje e-zakupy. Mogą to zrobić w pocztowej placówce, w sklepach Żabka, na stacjach Orlen, w kioskach Ruchu, a także w automatach pocztowych w placówkach i marketach Biedronka.

Dodał, że obecnie sieć click&collect to ponad 12 tys. punktów zlokalizowanych w całej Polsce. "To największa tego typu sieć w kraju" - zauważył.

"Warto podkreślić, że również klienci indywidulani, nadając paczkę, mogą korzystać z opcji dostawy do dowolnego punktu na terenie kraju, także do automatów paczkowych w pocztowych placówkach oraz w marketach Biedronka" - zaznaczył Więckowski.

Rzecznik prasowa spółki Justyna Siwek dodała, że Poczta Polska przez cały rok przygotowuje się do szczytu przedświątecznego. "W wyniku przeprowadzonej sezonowej rekrutacji zatrudniliśmy już ponad 1300 osób, które pracują zarówno w sortowniach, jak i przy obsłudze klientów. By usprawnić rosnący wolumen w tym roku, zwiększamy powierzchnię magazynów o ponad 23 tys. mkw. powiedziała.

Poczta poinformowała, że w niektórych regionach już w listopadzie listonosze i kurierzy spółki zaczęli roznosić paczki także w soboty. Tak jest m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu. Paczki będą także doręczane w przeddzień Wigilii, która w tym roku przypada we wtorek.

Poczta Polska jest największym operatorem pocztowym na rodzimym rynku, zatrudniającym ponad 80 tys. pracowników. Ma ponad 7,5 tys. placówek, filii i agencji pocztowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    paczki RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.