Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy coraz mniej zainteresowani udziałem w programach lojalnościowych

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 28-11-2008, 05:47

W programach lojalnościowych bierze udział co czwarty badany Polak - wynika z badań ARC Rynek i Opinia realizowanych w lipcu tego roku. Wygląda na to, że rynek pogrąża się w stagnacji - informuje Puls Biznesu.

Od 2005 r. spada odsetek osób biorących w nich udział. Dlaczego? Przedstawiciele ARC Rynek i Opinia sugerują, że polski konsument ma do czynienia z programami PRAWIE lojalnościowymi, które promują sprzedaż, a nie budują lojalności.



Źródło: Puls Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH