Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Polagra 2017: Prawdziwe spotkania – realne kontrakty

Największe wydarzenie dla całego sektora spożywczego tradycyjnie już odbywa się
w Poznaniu. Dla branży jesień Polagrą się zaczyna, a jest to grupa targów, która daje klientom kompleksowy przegląd rynku, jest niezmiernie barwna i atrakcyjna w swej ofercie. Od soboty, 23 września, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpoczęły się Targi Smaki Regionów, do których w poniedziałek – 25 września – dołączył cały blok targów dla biznesu, czyli: Polagra Food, Polagra Tech oraz Pakfood, Polagra Gastro i Invest Hotel, a także najważniejszy w Polsce profesjonalny konkurs dla kucharzy: Kulinarny Puchar Polski. Przez sześć dni w stolicy Wielkopolski tętniło światowe życie branży spożywczej.

Polagra 2017: Prawdziwe spotkania – realne kontrakty

Blok Targów Polagra w Poznaniu stwarza dla branży spożywczej i gastronomicznej możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami, rozwiązaniami technologicznymi, a także promocja polskiej gospodarki. Tegoroczną wystawę utworzyło ponad 900 wystawców z 36 krajów. Ekspozycję dopełniało szerokie portfolio szkoleń, konferencji, konkursów i pokazów kulinarnych. Goście Targów  przyjechali  do Poznania z całej Polski, ale także zza granicy między innymi, w ramach programu Hosted Buyers  z: Singapuru, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Libanu, Egiptu, Kataru, Rumunii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii i Ukrainy.

Poznańska impreza, to największe targi dla sektora spożywczego w Europie Środkowo-Wschodniej. Stoiska zarówno firm polskich, jak i międzynarodowych koncernów przyciągają premierami  i najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie produkcji żywności i innowacji technologicznych. Co zatem potwierdza siłę targów, jako narzędzia biznesowego, które daje więcej? Otóż właśnie możliwość odbywania prawdziwych spotkań, w jednym miejscu i porównania realnych ofert producentów czy dystrybutorów. Polagra to także budowanie  zaufania biznesowego poprzez rozmowę na miejscu  w sprzyjającym do tego środowisku z możliwością poznania ludzi, którzy tworzą firmę i obejrzenia jej produktów. 

W tym roku, na targach Polagra Food, można było zapoznać się z ofertą ponad 200 wystawców.  Na ekspozycji dominowały polska branża mleczarska i przetwórstwa mięsnego. Te dwa sektory prezentowane były przez liczne grono liderów rynkowych, a na ich stoiskach pojawiły się produkty doskonale znane z półek sklepowych w Polsce, a także wiele nowości. Sery bez laktozy, bez GMO, wędliny przygotowywane na bazie domowych receptur  to trend, który można było dostrzec  na poznańskich targach. Polscy producenci przygotowali również zaskakujące pomysły na serowe  i mięsne przekąski, w tym te najbardziej poszukiwane obecnie przez konsumentów, czyli zdrowe, fit i ekologiczne.

Oprócz branży mięsnej i mleczarskiej w targach udział brały firmy przetwórstwa owocowo warzywnego oraz producenci słodyczy, przekąsek, herbat, napojów i alkoholi. Swoją ofertę przedstawili także przedsiębiorcy z 21 państw, m.in. z Białorusi, Egiptu, Korei Południowej, Rumunii, Turcji, Ukrainy, Włoch, Finlandii, Bułgarii, Niemiec, Węgier, Litwy, a także Malezji i Sri Lanki.

więcej informacji:

Polagra RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.