Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Polscy producenci na targach wybierają rozmowy B2B

Polski producent nie różni się od producentów innych krajów i najchętniej wybiera kontakt bezpośredni, czyli rozmowy B2B. Są one najlepszą i wymierną metodą nawiązywania kontaktów – powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Bożena Wróblewska, prezes zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej.

Polscy producenci na targach wybierają rozmowy B2B
Bożena Wróblewska, prezes Centrum Promocji KIG

Podkreśla, że polskie firmy spożywcze chętnie wyjeżdżają na targi, które na wielu rynkach wciąż są bardzo ważną metodą budowania relacji biznesowych i prezentacji produktów. W sektorze żywnościowym jest to szczególnie istotne by produkt spróbować, obejrzeć estetykę opakowania, porozmawiać ze sprzedawcą. - Targi dają dużą szansę na rekonesans, a nawet solidne badanie rynku. Obecność na targach to dobra metoda promocji, która pozwala poznać naszą pozycję konkurencyjną, umożliwia obserwację głównych graczy na rynku, trendy konsumenckie na danym rynku. Trzeba bywać, trzeba wyjeżdżać, budować i zacieśniać relacje – nie zrealizuje się biznesu z Azją wysyłając maile z ofertami. To nie są rynki, które się w ten sposób kupi i zainteresuje – podkreśla Bożena Wróblewska.

Jej zdaniem podstawą są relacje osobiste i wzajemne zaufanie. - Ktoś, kto tam bywa, inwestuje w promocje pokazuje, że jest naprawdę zainteresowany współpracą i jest wiarygodnym partnerem. Pamiętajmy, że rynki o które walczymy to albo kraje bardzo wysoko rozwinięte jak Japonia, Singapore, Hong Kong, czy też przechodzące transformację społeczno-gospodarczą jak Chiny, Indie czy Indonezja – mówi prezes Centrum Promocji KIG.

- Trzeba być bardzo czujnym, obserwować rynek i lokalna specyfikę bo uwarunkowania, tendencje i moda szybko się zmieniają. Na pewno istnieje potrzeba posiadania ogromnej wiedzy i doświadczenia, aby dobrze spożytkować pieniądze na marketing i promocję – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bożena Wróblewska RSS ALERT    /    Centrum Promocji KIG RSS ALERT    /    targi RSS ALERT    /    promocja polskich marek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.88.156.58
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.