Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polska aplikacja ucząca zmiany nawyków żywieniowych chce podbić świat

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-08-2016, 11:57
Polska aplikacja ucząca zmiany nawyków żywieniowych chce podbić świat
Fot. shutterstock

Poznański startup z obszaru Mobile Health przygotowuje się do ekspansji na Stany Zjednoczone i państwa Europy Zachodniej. Warta ponad 2 mln zł aplikacja Dr Barbara ma być odpowiedzią na nasilającą się epidemię chorób cywilizacyjnych.

Zespół drBarbara.pl razem z Eleonorą Burzyńską – córką lekarza, która po latach postanowiła iść w ślady ojca, pomagając ludziom w powrocie do zdrowia - opracowała skuteczną metodę umożliwiającą zmniejszenie epidemii chorób cywilizacyjnych zależnych od diety.

Dr Barbara to aplikacja mobilna, która w konsekwentny sposób uczy zmiany nawyków żywieniowych. Według WHO i Światowego Indeksu Bezpieczeństwa Żywnościowego powinna skorzystać z niej ponad połowa Polaków. Z badań wynika, że Polska jest w pierwszej piątce najbardziej otyłych narodów Europy.

Aplikacja zawiera szereg skomplikowanych algorytmów, które na podstawie formularza zdrowia tworzą odpowiednio dopasowany zestaw posiłków. Ponadto, do jej najistotniejszych funkcji należy lista zakupów, porady dietetyka i automatyczne przypomnienia o konieczności zjedzenia posiłku – brak nawyku regularności jedzenia jest typowym negatywnym przyzwyczajeniem osób żyjących w XXI wieku.

Start-up doceniony przez Mobile Trends Awards i Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości daje również możliwość monitorowania postępów odchudzania poprzez wykresy zmiany masy ciała oraz stanu zdrowia za pomocą archiwum badań laboratoryjnych. 

Z początkiem sierpnia drBarbara.pl pojawiła się na nowej dedykowanej inwestorom platformie crowdfundingu udziałowego CrowdWay.pl. Dociera ona do ponad 65 000 inwestorów, wśród których są także aniołowie biznesu.

– Mamy ogromne plany na przyszłość. Po tym jak rozwiniemy aplikację o nowe funkcje zamierzamy rozszerzyć naszą działalność na Stany Zjednoczone, Niemcy i inne państwa Europy Zachodniej. Obecnie trwają jeszcze rozmowy z potencjalnymi partnerami i zagranicznymi inwestorami, więc nie możemy jeszcze zdradzić szczegółów – tłumaczy Eleonora Burzyńska. Jej zdaniem już na chwilę obecną przewyższa ona wszystkie inne rozwiązania dostępne na urządzenia mobilne. Innowacje obecne w aplikacji, jej pozycja na polskim rynku i szeroka perspektywa rozwoju mają stanowić magnes dla inwestorów zainteresowanych nowymi technologiami, które nie tylko zarabiają pieniądze, lecz także w realny sposób pomagają innym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 508) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.