Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Polska przedwcześnie żegna się z mundialem. Jak w kontekście porażki powinny reagować marki?

Występ Polski na piłkarskich mistrzostwach świata w Rosji wywołał w naszym kraju niemal żałobę narodową. Polacy nie mogą uwierzyć w to, co się stało. A do tego wszystkiego uśmiechnięci piłkarze i trener Nawałka z kciukami w górze, nadal uśmiechają się do nas z etykiet napojów energetycznych, bilbordów na stacjach paliw i w reklamach żywności. Jak z tym żyć? Jak na to reagować - zapytaliśmy marketerów i ekspertów rynku.

Polska przedwcześnie żegna się z mundialem. Jak w kontekście porażki powinny reagować marki?
fot. shutterstock

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

mundial w Rosji 2018 RSS ALERT    /    Rosja 2018 RSS ALERT    /    marki spożywcze RSS ALERT    /    Robert Lewandowski RSS ALERT    /    Adam Nawałka RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • krótka piłka 2018-06-28 14:40:21
    Jak w kontekście porażki powinny reagować marki? Wykopać z kontraktów reklamowych cały PZPN, włącznie ze zwrotem pobranych honorariów!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.48.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.