REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polskie firmy nie chcą się wystawiać pod wspólnym logo

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-12-2015, 11:51
Polskie firmy nie chcą się wystawiać pod wspólnym logo
fot. portalspożywczy.pl

Z pewnością dostrzegalnym problemem w promocji polskich przedsiębiorców za granicą jest ich niechęć do wystawiennictwa pod wspólnym logo Polska – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Danuta Ryszkowska-Grabowska z ministerstwa gospodarki.

REKLAMA

Ministerstwo Gospodarki zamierza propagować i zachęcać przedsiębiorców do organizacji stoisk wystawienniczych polskich przedsiębiorstw w jednej lokalizacji pod wspólnym logo. - Wspólne wystawiennictwo, wzorem innych państw, znacznie zwiększyłoby efekt promocyjny, co dostrzegli już przedsiębiorcy biorący udział w programie promocji dla branży kosmetycznej – mówi Danuta Ryszkowska-Grabowska.

Ministerstwo Gospodarki w roku bieżącym, kończy realizację projektu pn. „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”. W ramach tego projektu realizowano szereg działań promocyjnych przeznaczonych dla polskich przedsiębiorców a także poprawiających wizerunek Polski w świecie. Branża spożywcza to jedna z 15 wybranych branż, dla których stworzone zostały specjalny programy promocji. Polscy przedsiębiorcy z branży rolno – spożywczej mieli możliwość prezentowania swojej oferty na najważniejszych imprezach targowych świata odbywających się w Rosji, Niemczech, Chinach, Francji, Ukrainie oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Udział przedsiębiorców w targach wsparty był również szeroko zakrojoną akcją promocyjną w mediach zagranicznych, organizacją misji przyjazdowych kontrahentów i dziennikarzy oraz  organizacją spotkań b2b.

Programy promocji organizowane na zlecenie Ministerstwa Gospodarki spotkały się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, dlatego w nowej perspektywie finansowej UE, realizowany będzie projekt o podobnej formule pn. „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”. Celem projektu jest  opracowanie i wdrożenie instrumentów umożliwiających zwiększenie aktywności wybranych sektorów MŚP na rynkach zagranicznych.

Ministerstwo Gospodarki podjęło decyzję o kontynuacji działań promocyjnych dla branży spożywczej. Na przełomie listopada i grudnia uruchomione zostaną konsultacje społeczne, w ramach których Agencja Rynku Rolnego wypracowywać będzie ze środowiskami branżowymi zakres programu promocji dla branży spożywczej określający rynki perspektywiczne dla branży oraz narzędzia promocyjne.

 


Na realizację obu projektów przeznaczono łączny budżet 120 mln Euro.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kubanek 11-12-2015, 09:21:
Chore. Skoro nasi nie chcą być Polakami, to nie warto kupować ich wyrobów. Czas na bojkot, antypolskich producentów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH