Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie mikroprzedsiębiorstwa chcą wchodzić na nowe rynki

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 18-06-2014, 08:15

21 proc. polskich mikroprzedsiębiorstw chce rozszerzyć zasięg swojej działalności w ciągu dwóch lat. Obecnie na więcej niż jednym rynku działa 15 proc. mikroprzedsiębiorców. Z kolei aż 36 proc. spośród mikrofirm planuje rozszerzyć swój zasięg również poza granice kraju - czytamy w 'Pulsie Biznesu".

Dane przywoływane w "PB" pochodzą z badania przeprowadzonego przez Fundację Kronenberga, która działa przy banku City Handlowym. Polskie mikrofirmy najcześciej chcą wchodzić na rynek niemiecki (36 proc.), natomiast jeśli będą się rozwijać na nowych obszarach naszego kraju, to w pierwszej kolejności wybiorą Mazowsze (16 proc.), w drugiej Śląsk (13 proc.), a w trzeciej Wielkopolskę (11 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH