Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Popularność Expo w Mediolanie bije rekordy popularności

  • Autor: PAP
  • Data: 21-09-2015, 08:20

Aż 7 godzin trzeba było czekać w miniony weekend w kolejce, by wejść do pawilonu Japonii na światowej wystawie Expo w Mediolanie. Na niecałe półtora miesiąca przed jej zamknięciem padają kolejne rekordy liczby zwiedzających. Otwarta 1 maja mediolańska ekspozycja, poświęcona tematyce żywności i rolnictwa przeżywa wciąż rosnące oblężenie. Nikt - podkreślają media - nie spodziewał się tak gigantycznych tłumów. Są one z każdym weekendem coraz większe i to mimo zakończenia sezonu wakacyjnego.

Obecnie masowo przybywają z całych Włoch i innych krajów ci, którzy latem postanowili przełożyć wizytę na spokojniejszy, jak sądzono, wrzesień. Do przyjazdu w sierpniu zniechęciły ich tłumy zwiedzających. Notowano wtedy 150 tysięcy gości dziennie. Obecnie turystów jest często jeszcze więcej.

W kolejce do bramek wejściowych trzeba czekać nawet 2 godziny. Ludzie ustawiają się tam już o świcie.

W sobotę 19-go września, podobnie jak tydzień wcześniej, na Expo przybyło około 245 tysięcy osób, co jest absolutnym dziennym rekordem.

Czas oczekiwania na wejście do pawilonu Japonii już w sobotę rano wynosił 420 minut. Pięć godzin trzeba było czekać w kolejce do obiektów Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Kazachstanu.

Zwiedzający oblegają też bez przerwy ekspozycje Omanu, Kataru, USA i Brazylii.

W związku z wielką popularnością imprezy, odbywającej się pod hasłem "Wyżywienie planety, energia dla życia", pojawiły się liczne apele o jej przedłużenie. Organizatorzy ogłosili jednak, że jest to niemożliwe i światowa ekspozycja zakończy się zgodnie z terminem, czyli 31 października.

Nie wyklucza się natomiast, że dłużej pozostanie otwarty tylko również cieszący się wielką popularnością ogromny pawilon Włoch, Palazzo Italia. To jedyna konstrukcja, która ma pozostać po wystawie. Pozostałe pawilony zostaną rozebrane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Abstynent 22-09-2015, 09:53:
Przybywa poniewaz zaczeto rozdawac darmowe bilety to raz.Dwa do pawilonu Japonii czeka sie dlugo poniewaz rytual parzenia herbaty trwa prawie godzine wiec przepustowosc jest zadna.Latwo za to dostac sie do pawilonu polskiego gdzie filmu z tematyka martyrologiczna nikt z obcokrajowcow nie rozumie , podobnie jak konstrukcji pawilonu w postaci skrzynek niby do jablek.Natomiast kazdy rozumie sklep z wodka na dole i tak o to umacniamy stereotypy o Polsce. Polska to wodka - brawo!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.