Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Powstają nowe punkty nadań i odbioru przesyłek kurierskich DHL Parcel

DHL Parcel ma już ponad 7000 lokalizacji i tylko w tym roku uruchomi w sumie 1000 nowych.  Punkty partnerskie to już widoczny trend na rynku przesyłek kurierskich w Polsce. Są liczne i zawsze po drodze, cechują się bardzo dużą elastycznością, jeśli chodzi o termin odbioru przesyłek i starannie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa. Dodatkowo umożliwiają załatwienie takich codziennych spraw jak zakupy, przez co ich wartość rośnie w oczach konsumentów jeszcze bardziej.

Powstają nowe punkty nadań i odbioru przesyłek kurierskich DHL Parcel
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 01-10-2019, 12:38

Korzystanie z punktów cieszy się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ klienci cenią sobie czas i możliwość decydowania o tym, gdzie i kiedy odbiorą lub nadadzą swoją paczkę. Z badań jakościowych, przeprowadzonych przez DHL Parcel wynika, że to właśnie lokalizacja i godziny otwarcia punktów są najwyżej oceniane - 4,7 w 5-stopniowej skali. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, dzięki stworzonej przez nich sieci partnerskiej, ponad 80% konsumentów w miastach i na obszarach podmiejskich ma punkt odbioru przesyłki w zasięgu 10 minut drogi, czy to od swojego domu, szkoły czy z pracy. - W tym roku obserwujemy sześciokrotny wzrost liczby przesyłek odbieranych w punktach DHL Parcel w stosunku do 2018. Jednocześnie na bieżąco monitorujemy poziom satysfakcji konsumentów z tej formy odbioru i wiemy, że jest on bardzo wysoki, dlatego z całą świadomością rozszerzamy naszą sieć jako alternatywę dla dostaw do drzwi – mówi Maciej Dudek, Menedżer działu sieci partnerskiej.

W tej chwili sieć punktów DHL Parcel to ponad 7000 miejsc w całej Polsce, zlokalizowanych w sklepach: Inmedio, Żabka, Freshmarket, Kaufland, 1-minute, Relay, na stacjach benzynowych Shell oraz w indywidualnych placówkach usługowych. Klienci operatora mają również do dyspozycji 150 automatów, ulokowanych w sklepach Biedronka.

Ponad 90% punktów partnerskich jest czynna do 21:00 lub dłużej, a 92% jest otwarta również w niedziele. Wybierając punkt jako miejsce dostawy klienci sami decydują kiedy odbiorą przesyłkę i mają na to aż 7 dni. Firma tylko w tym roku uruchomi w sumie 1000 nowych lokalizacji i systematycznie o tyle planuje rozszerzać sieć rok do roku.

O tym, że punkty stają coraz popularniejsze, świadczą również dane, pochodzące ze sklepów internetowych. Agnieszka Rychlik z MALL.PL podaje, że w tym roku klienci wybierają tę formę dostawy cztery razy częściej niż robili to rok temu.

Rosnąca liczba użytkowników z tego typu rozwiązań i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek do dalszego rozwoju, zarówno dla firm kurierskich jak i operatorów samych punktów.

- Decyzję o rozszerzeniu portfolio usług dla klientów o usługi kurierskie podjęliśmy 4 lata temu i doskonale sprawdziło się to w takim koncepcie jak nasze sklepy Inmedio, Relay i 1 Minute – mówi Dorota Karnkowska, Dyrektor ds. Promocji i Komunikacji Lagardere Travel Retail Polska. Okazało się, że w dobie rosnących zakupów w sieci jest duże zapotrzebowanie na nowe, łatwo dostępne dla klientów, miejsca odbioru i nadawania przesyłek. W tym roku, w okresie ośmiu miesięcy, ponad trzykrotnie wzrosła ilość paczek odebranych w naszych sklepach, natomiast liczba paczek nadawanych wzrosła aż o 130% - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

usługi kurierskie RSS ALERT    /    DHL Parcel RSS ALERT    /    kurierzy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.